Zakup tablic interaktywnych dla Szkoły Podstawowej nr 202 w Warszawie.

793
Niewybrany w głosowaniu
Pomysł na rok 2018
Lokalizacja Mokotów
rejon 6
Autor pomysłu Mieszkaniec
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
30 000 zł
Kategoria
  • edukacja
Poziom zgłaszanego projektu
lokalny
Projekt zakłada zakup 3 tablic interaktywnych do prowadzenia zajęć przedmiotowych w Szkole Podstawowej nr 202 na Mokotowie. Celem projektu jest, aby każdy uczeń w ramach zajęć szkolnych mógł korzystać z interaktywnego, nowoczesnego sprzętu.

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
lokalny
Dzielnica:
Mokotów
Obszar objęty pomysłem:
rejon 6
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Szkoła Podstawowa nr 202
im. 34 Pułku Strzelców Budziszyńskich
ul. Bytnara 19
02 - 645 Warszawa
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:
Szkoła Podstawowa nr 202 im. 34 Pułku Strzelców Budziszyńskich ul. Bytnara 19 02 - 645 Warszawa, ulice należące do obwodu szkoły oraz te, przy których mieszkają uczniowie szkoły.
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Projekt zakłada zakup 3 tablic interaktywnych do prowadzenia zajęć przedmiotowych w Szkole Podstawowej nr 202 na Mokotowie. Celem projektu jest, aby każdy uczeń w ramach zajęć szkolnych mógł korzystać z interaktywnego, nowoczesnego sprzętu.
Opis projektu
Projekt zakłada zakup 3 tablic interaktywnych dla Szkoły Podstawowej nr 202 w Warszawie. To szansa dla uczniów na zdobywanie wiedzy w nowoczesny sposób.
Cele:
- stworzenie nowoczesnych warunków do nauki a tym samym zwiększenie efektywności nauczania
- przygotowanie uczniów do życia w nowoczesnym społeczeństwie
- rozwijanie umiejętności i wiedzy uczniów poprzez korzystanie z Internetu w nauce i zabawie
- wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów pochodzących ze środowisk gorzej usytuowanych pod względem materialnym
- umożliwienie mieszkańcom Wierzbna, organizacjom pozarządowym czy stowarzyszeniom nieformalnym korzystanie z wysokiej jakości sprzętu multimedialnego.
Uzasadnienie realizacji projektu
Korzystanie z tablic interaktywnych podczas zajęć wpłynie pozytywnie na:
- koncentrację i współpracę na linii nauczyciel-uczeń
- zwiększenie zaangażowania uczniów w procesie edukacji
- szybsze przygotowanie przez nauczycieli materiałów edukacyjnych na lekcje
- ułatwienie poszerzania wiedzy i umiejętności zdobytych na poprzednich lekcjach
- zwiększenie liczby materiałów video używanych podczas lekcji
- pomoc w skupieniu uwagi na trudniejszych zadaniach, dzięki prowadzeniu zajęć w atrakcyjnej dla uczniów formie

W/w sprzęt multimedialny przyczyni się też to integracji grup mieszkańców Wierzbna, pomoże lokalnym NGOsom na organizację pokazów, spotkań sąsiedzkich, wieczorków filmowych itp.na terenie szkoły.

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
Zakup 3 tablic interaktywnych spełniających niżej wymienione warunki techniczne:
- zestaw powinien składać się z tablicy interaktywnej o parametrach min. Smart SBM680 pracującej w dotykowej technologii DViT
- projektor
- gwarancja na tablicę interaktywną oraz gwarancja na projektor i lampę do projektora - 36 miesięcy
- projektor powinien wyświetlać obraz na całą powierzchnię tablicy interaktywnej czyli 77” (z bardzo bliskiej odległości)
- głośniki
- jasność projektora powinna wynosić min. 2700ANSI lumenów
- w zestawie powinno być przyłącze sygnałowe z fabrycznymi kablami Abtusa
- w ramach dostawy zestawu powinno być bezpłatne szkolenie z obsługi tablicy interaktywnej przeprowadzone przez certyfikowanego szkoleniowca w szkole
- laptop z Licencją Windows 10 (lub min. 7) OEM, pakietem Office
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
30 000,00 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
TAK
Rodzaj oraz szacunkowa wartość kosztów eksploatacji efektu realizacji projektu w kolejnych latach
Koszty utrzymania w kolejnych latach: nadzór, sprzątanie, media, ubezpieczenie kwota - 20 000 zł, za 1 rok.
Szacunkowy roczny koszt eksploatacji:
20 000,00 zł

Modyfikacje

23.01.2017 13:38
Autor projektu
24.04.2017 08:32
wydział Oświaty i Wychowania dla Dzielnicy Mokotów
24.04.2017 12:38
wydział Oświaty i Wychowania dla Dzielnicy Mokotów
04.05.2017 14:48
wydział Oświaty i Wychowania dla Dzielnicy Mokotów
09.05.2017 12:43
wydział Oświaty i Wychowania dla Dzielnicy Mokotów
09.05.2017 14:38
wydział Oświaty i Wychowania dla Dzielnicy Mokotów

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (3)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany
  • Pomysł znakomity, ale należy zadbać również o treść przekazywaną na tablicach. Nie powinna ona służyć łopatologicznej indoktrynacji, lecz inspirować i zachęcać do przekraczania horyzontów.

    Może stworzyć do tego celu nieustający konkurs międzyklasowy, w którym będą mogli wziąć udział wszyscy uczniowie? Kierowałby uwagę dzieci na nowatorskie podejście do różnych zagadnień, kształcił umiejętności polonistyczne oraz uczył działania w zespole.
    Mieszkaniec5443  28.02.2017 07:53
  • Bardzo ciekawa propozycja.
    Mieszkaniec9392  28.02.2017 14:42 Autor projektu
  • Zdecydowanie warto pomyśleć o tym, jakie treści będą przekazywane za pomocą tablic. Myslę, że takie zadanie znakomicie wpisuje się w rolę szkoły. Szkoła Podstawowa nr 202 przy ul. Bytnara jest wyjątkowo czynnym uczestnikiem życia sąsiedzkiego w swojej okolicy i jestem pewna, że świetnie poradzi się z takim zadaniem. Trzymam kciuki za ten wniosek!
    Mieszkaniec10843  10.05.2017 09:40
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany