Trasa rowerowa na Jazdowie

2714
Niewybrany w głosowaniu
Pomysł na rok 2018
Lokalizacja Śródmieście
Śródmieście Południowe
Autor pomysłu Mieszkaniec
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
385 000 zł
Kategoria
  • komunikacja/drogi
  • sport
  • zdrowie
Poziom zgłaszanego projektu
lokalny
Trasa rowerowa na Jazdowie łącząca plac Na Rozdrożu z planowaną trasą rowerową na estakadach Trasy Łazienkowskiej.

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
lokalny
Dzielnica:
Śródmieście
Obszar objęty pomysłem:
Śródmieście Południowe
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
chodnik po północnej stronie Trasy Łazienkowskiej od pl. Na Rozdrożu do skarpy
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:
Od placu Na Rozdrożu, wzdłuż Trasy Łazienkowskiej do kładki, po stronie Parku Ujazdowskiego
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Trasa rowerowa na Jazdowie łącząca plac Na Rozdrożu z planowaną trasą rowerową na estakadach Trasy Łazienkowskiej.
Opis projektu
Projekt zakłada budowę drogi dla rowerów (szerokości 2 m) i remont chodnika po północnej stronie Trasy Łazienkowskiej od pl. Na Rozdrożu do skarpy. Będzie się ona łączyć z planowaną trasą rowerową na estakadach Trasy Łazienkowskiej.
Uzasadnienie realizacji projektu
Połączenie istniejących tras rowerowych ułatwi szkole podstawowej korzystanie z "Rowerowego Maja" (warszawska kampania promująca zdrowy styl życia).

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
budowa drogi dla rowerów i remont chodnika po północnej stronie al. Armii Ludowej pomiędzy pl. Na Rozdrożu a ul. Jazdów (280 m * 5 m): 280 000 zł
niezbędna przebudowa odcinka jezdni przed pl. Na Rozdrożu: 70 000 zł
dokumentacja projektowa: 35 000 zł
łącznie: 385 000 zł
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
385 000,00 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
TAK
Rodzaj oraz szacunkowa wartość kosztów eksploatacji efektu realizacji projektu w kolejnych latach
około 500 zł/m-c
Szacunkowy roczny koszt eksploatacji:
6 000,00 zł

Modyfikacje

26.01.2017 13:24
Koordynator w Dzielnicy Śródmieście
08.02.2017 10:46
Koordynator w Dzielnicy Śródmieście
21.03.2017 11:47
Koordynator w Dzielnicy Śródmieście
21.03.2017 11:57
Koordynator w Dzielnicy Śródmieście
21.03.2017 12:34
Koordynator w Dzielnicy Śródmieście
24.04.2017 13:10
Koordynator w Zarządzie Dróg Miejskich
09.06.2017 15:33
Koordynator w Dzielnicy Śródmieście

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (2)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany
  • Jestem miłośnikiem wszelkiej infrastruktury rowerowej, ale po co wyznaczać ją w miejscu gdzie nie ma w ogóle ruchu samochodowego (odcinek pl. Na Rozdrożu - CSW) albo jest on ograniczony i uspokojony (Jazdów)? Nie wyznacza się dedykowanej infrastruktury rowerowej wzdłuż ulicy z ograniczeniem prędkości do 30km/h. Jak ktoś jest legalistą, to polecam wystąpić do ZDM o wyznaczenie ciągu pieszo-rowerowego na tym odcinku do CSW. Dwa znaki, kilkaset złotych.
    Mieszkaniec8458  27.01.2017 23:10
  • Też jestem zdania, że szczególnie na ul. Jazdów osobnej infrastruktury dla rowerów nie ma potrzeby wyznaczać, przecież tam jest uspokojony ruch pojazdów - są progi zwalniające, jest ograniczenie do 30 km/h!
    Natomiast jeśli chodzi o chodniki po obu stronach Trasy Ł, to jestem jak najbardziej za ucywilizowaniem tych odcinków, czyli ich remontem wraz z budową infry rowerowej i proponuję ten pomysł w jakiś sposób skonfrontować z planami przebudowy estakad nad Agrykolą, gdzie zgodnie z zapowiedziami przedstawicieli Warszawy ma powstać infrastruktura rowerowa.
    Mieszkaniec928  24.02.2017 13:29
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany