Integracyjny Piknik pod chmurką w Szkole Podstawowej nr 246 w Warszawie

173
Wybrany w głosowaniu - Projekt zwycięski / Zrealizowano
Pomysł na rok 2019
Lokalizacja Praga-Południe
Grochów Południowy
Autor pomysłu Anna Luty
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
17 500 zł
Kategoria
  • kultura
Poziom zgłaszanego projektu
lokalny
Oddano 654 głosów za tym projektem
Wyślij wiadomość do autora
Organizacja integracyjnego, ogólnodostępnego Pikniku pod chmurką na terenie Szkoły Podstawowej nr 246
ul. Białowieska 22 w Warszawie.

Realizacja pomysłu

Aktualizacja:
24.03.2020 16:26

Projekt zrealizowany. Piknik został przeprowadzony w dniach 27-28 września 2019 r.

Jednostka odpowiadająca za realizację: Szkoła Podstawowa nr 246

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
lokalny
Dzielnica:
Praga-Południe
Obszar objęty pomysłem:
Grochów Południowy
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
ul. Białowieska 22
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Organizacja integracyjnego, ogólnodostępnego Pikniku pod chmurką na terenie Szkoły Podstawowej nr 246
ul. Białowieska 22 w Warszawie.
Opis projektu
Projekt zakłada dofinansowanie rodzinnego pikniku integracyjnego, który odbyłby się już po raz kolejny na terenie Szkoły Podstawowej nr 246 w Warszawie.
Poprzednie pikniki cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem nie tylko wśród uczniów naszej szkoły, ale również społeczności lokalnej. Podczas imprezy bawiło się kilkaset osób. Do zorganizowania festynu włączają się instytucje współpracujące ze szkołą m. in. harcerze z ZHP, Fundacja "Pozytywna Praga", bank PKO BP współpracujący przy programie SKO, szkoły językowe Early Stage i Enjoy, szkolny Klub Sportowy KS 246, Klub UKJ OOKAMI i wiele innych podmiotów w zależności od tematyki. W czasie imprezy przewidziano występy artystyczne uczniów naszej placówki oraz innych środowisk, pokaz kina letniego pod chmurką, koncert, turnieje: tenisa stołowego oraz piłki nożnej, konkursy dla dzieci, młodzieży i dorosłych, gry i zabawy rodzinne, wykłady naukowe, gry i zawody sportowe, pokazy sportowe, kąciki plastyczne, poczęstunek.
Uzasadnienie realizacji projektu
Pikniki bardzo integrują społeczność i cieszą się olbrzymim powodzeniem. Integrują społeczność nie tylko szkolną ale również włączają szkolnych sąsiadów oraz różne lokalne instytucje. Tworzą przestrzeń całym rodzinom dla wspólnego, aktywnego spędzania wolnego czasu. Na ubiegłorocznym pikniku, który odbył się w kwietniu bawiło się kilkaset osób. Były występy młodych artystów, gry i zabawy dla dzieci, konkursy, zawody sportowe, pokazy, loteria. Uczestnictwo tak wielu osób potwierdza, że tego typu impreza jest bardzo potrzebna i jest wyjątkową okazją do poznania się i wspólnej zabawy.

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
plakaty – projekt i druk - 500 zł
materiały - 2500 zł, tj.
torby białe materiałowe – 200 sztuk – 265zł
pastele do tkanin 15 kolorów Pentel – 5 opakowań x 20zł = 100zł
pastele – 7 opakowań x 20zł = 140zł
flamastry – 5 opakowań x 12zł = 60zł
markery – 10 sztuk x 2.5zł= 25zł
kredki typu bambino – 5 opakowań x 5zł = 25zł
plastelina – 6 opakowań x 5zł = 30zł
papier kolorowy ryza mix 500 szt. – 2 opakowania x 70zł = 140zł
papier techniczny kolorowy A4 w ryzie po 100 sztuk (niebieski, zielony, żółty, czerwony, pomarańczowy) – 5 ryz x 12zł = 60zł
papiery do wycinanek – 10 x 3zł= 30zł
bloki techniczne A3 – 5 x 6zł = 30zł
kleje w sztyfcie np. typu Astra– 20 sztuk x 3zł= 60zł
klej introligatorski w wiaderku CR – 1 szt = 25zł
klej typu Magic - 10 szt. x 2.5zł = 25zł
taśma klejąca – 10szt x 2zł = 20zł
taśma dwustronna- 5 x 10zł= 50zł
kolorowe tasiemki satynowe – 20zł
nożyczki wzorki – 20zł
farby typu Tempera 1l – 5 kolorów (niebieski, zielony, czerwony, żółty, różowy) x 20zł = 100zł
pędzle grube – 4 szt x 5zł – 20zł
bibuła mix 10 kolorów - 2 paczki x 10zł = 20zł
dziurkacze ozdobne (kwiatki, serce) – 60zł
kredki do malowania buzi – 2 x 20zł = 40zł
rakietki do tenisa stołowego – 10 szt. x 10zł = 100zł
piłeczki tenisowe - 100szt – 35zł

Poczęstunek podczas projekcji filmu – pizza np.Telepizza 40szt x 25zł (320 porcji) – koszt 1000zł

usługa kina letniego - 4000 zł - wysokiej klasy sprzęt do projekcji, dobór repertuaru, licencje filmowe, licencje OZZ, leżaki – ekran dmuchany mały o wymiarach: 5,4 m x 4,3 m
występ zespołu – 5000zł
usługa wypożyczenia zabawek dla dzieci - 1.500 zł -rozstawienie, obsługa techniczna, opieka animatora, składanie - duża zjeżdżalnia
wypożyczenie namiotów: 3 sztuki - 3mx6m po 300zł = 900zł,
3 sztuki - 3mx3m po 200zł = 600zł
Razem usługa (z dowozem- 1 doba) = 1500zł
nagrody w konkursach (gry planszowe, książki, dyplomy) 2500 zł, tj.
zestawy rakietek do tenisa stołowego – kat. klasy 1-3, 4-5, 6-7 –
9 zestawów x 20zł = 180zł
3 piłki nożne – 3x50zł = 150zł
rakietki do badmintona – 10 szt. x 20zł = 200zł
piłki gumowe – 20 szt. x 10zł = 200zł
skakanki – 20 szt. x 5zł = 100zł
piłki zośki – 20 szt. x 5zł = 100zł
bidony – 20 szt x 10zł = 200zł
saszetki nerki dla dzieci – 5 szt x 20zl = 100zł
kredki 30 szt x 5zł – 150zł
gry (do 10zł) – bingo, bierki, karty do gry, karty Piotruś, pchełki, mini puzzle, szachy/warcaby mini magnetyczne – 30 szt x 10zł – 300zł
dyplomy – 100szt = 100zł
książki – 10-12 pozycji - 150zł ( hurtownia książek dla dzieci – np. Dedalus)
drobne maskotki/breloczki/notesy/długopisy – 250zł
słodkości – lizaki, batony, żelki, cukierki – 320zł

Szacunkowy koszt realizacji projektu:
17 500,00 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
NIE

Modyfikacje

10.04.2018 14:08
Wydział Oświaty i Wychowania dla Dzielnicy Praga Południe
17.04.2018 09:19
Wydział Oświaty i Wychowania dla Dzielnicy Praga Południe

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Brak komentarzy

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany