Uspokojenie ruchu na ul.Brata Alberta
1456
Niewybrany w głosowaniu
Pomysł na rok 2019
Lokalizacja Wesoła

Koszt pomysłu
40 000 zł
Kategoria
Poziom zgłaszanego projektu
ogólnodzielnicowy
Projekt zakłada uspokojenie ruchu samochodowego na ul. Brata Alberta poprzez budowę spowalniaczy ruchu w postaci progów wyspowych lub budowę wyniesionych przejść dla pieszych, w zależności od warunków technicznych. Poprawi to znacząco bezpieczeństwo pieszych w tym dzieci zmierzających do szkoły przy ul. Krótkiej oraz przedszkoli Limonka oraz 262 przy ul. Łaguny.
Lokalizacja
Poziom zgłaszanego projektu:
ogólnodzielnicowy
Dzielnica:
Wesoła
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
ul. Brata Alberta
Lokalizacja na mapie:
Dane projektu
Skrócony opis projektu
Projekt zakłada uspokojenie ruchu samochodowego na ul. Brata Alberta poprzez budowę spowalniaczy ruchu w postaci progów wyspowych lub budowę wyniesionych przejść dla pieszych, w zależności od warunków technicznych. Poprawi to znacząco bezpieczeństwo pieszych w tym dzieci zmierzających do szkoły przy ul. Krótkiej oraz przedszkoli Limonka oraz 262 przy ul. Łaguny.
Opis projektu
Projekt zakłada uspokojenie ruchu samochodowego na ul. Brata Alberta poprzez budowę spowalniaczy ruchu w postaci progów wyspowych lub budowę wyniesionych przejść dla pieszych, w zależności od warunków technicznych.
W przypadku budowy progów wyspowych proponowane są następujące lokalizacje:
- skrzyżowanie ul. Brata Alberta z ul. Warszawską (sztuk 4 - przed i za skrzyżowaniem, po jednym progu na każdy pas)
- skrzyżowanie ul. Brata Alberta z ul. Uroczą ( sztuk 4 - przed i za skrzyżowaniem, po jednym progu na każdy pas)
- skrzyżowanie ul. Brata Alberta z ul. Podleśną (sztuk 2 - przed skrzyżowaniem jadąc w kierunku szkoły, po jednym progu na każdy pas)
W przypadku budowy wyniesionych przejść dla pieszych proponowane są następujące lokalizacje:
- skrzyżowanie ul. Brata Alberta z ul. Warszawską, południowa lub północna strona skrzyżowania
- skrzyżowanie ul. Brata Alberta z ul. Uroczą, południowa lub północna strona skrzyżowania
Inwestycja poprawi w znaczący sposób bezpieczeństwo pieszych w tym dzieci zmierzających do szkoły przy ul. Krótkiej oraz przedszkoli Limonka oraz 262 przy ul. Łaguny a także pasażerów linii 183 wysiadających na przystanku UROCZA, zwłaszcza po zmroku, ponieważ przejścia dla pieszych w tym miejscu są bardzo słabo oświetlone.
Jest to również skutecznych sposób na uspokojenie ruchu samochodowego na całej długości ul. Brata Alberta przy równoczesnym zachowaniu płynności ruchu. Wyspowe progi zwalniające są również przyjazne autobusom komunikacji miejskiej oraz rowerzystom.
W przypadku budowy progów wyspowych proponowane są następujące lokalizacje:
- skrzyżowanie ul. Brata Alberta z ul. Warszawską (sztuk 4 - przed i za skrzyżowaniem, po jednym progu na każdy pas)
- skrzyżowanie ul. Brata Alberta z ul. Uroczą ( sztuk 4 - przed i za skrzyżowaniem, po jednym progu na każdy pas)
- skrzyżowanie ul. Brata Alberta z ul. Podleśną (sztuk 2 - przed skrzyżowaniem jadąc w kierunku szkoły, po jednym progu na każdy pas)
W przypadku budowy wyniesionych przejść dla pieszych proponowane są następujące lokalizacje:
- skrzyżowanie ul. Brata Alberta z ul. Warszawską, południowa lub północna strona skrzyżowania
- skrzyżowanie ul. Brata Alberta z ul. Uroczą, południowa lub północna strona skrzyżowania
Inwestycja poprawi w znaczący sposób bezpieczeństwo pieszych w tym dzieci zmierzających do szkoły przy ul. Krótkiej oraz przedszkoli Limonka oraz 262 przy ul. Łaguny a także pasażerów linii 183 wysiadających na przystanku UROCZA, zwłaszcza po zmroku, ponieważ przejścia dla pieszych w tym miejscu są bardzo słabo oświetlone.
Jest to również skutecznych sposób na uspokojenie ruchu samochodowego na całej długości ul. Brata Alberta przy równoczesnym zachowaniu płynności ruchu. Wyspowe progi zwalniające są również przyjazne autobusom komunikacji miejskiej oraz rowerzystom.
Uzasadnienie realizacji projektu
Uspokojenie ruchu samochodowego na ul. Brata Alberta.
Zwiększenie bezpieczeństwa pieszych w tym dzieci.
Zwiększenie bezpieczeństwa pieszych w tym dzieci.
Charakterystyka
Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu
Kosztorys
Kosztorys realizacji projektu
Montaż 10 progów wraz z projektem czasowej organizacji ruchu = 40 000 zł
Budowa dwóch wyniesionych przejść dla pieszych wraz z projektem czasowej organizacji ruchu powinna być bardzo zbliżona do kosztu 10 progów wyspowych.
Wartość projektu: 40 000 zł
Budowa dwóch wyniesionych przejść dla pieszych wraz z projektem czasowej organizacji ruchu powinna być bardzo zbliżona do kosztu 10 progów wyspowych.
Wartość projektu: 40 000 zł
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
40 000,00 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
NIE
Co sądzisz o tym pomyśle?
Dodaj komentarz