"Mieszkam na Białołęce" - kampania promująca Dzielnicę z udziałem jej znanych mieszkańców + nagranie piosenki o Białołęce
2066
Niewybrany w głosowaniu
Pomysł na rok 2019
Lokalizacja Białołęka
Obszar 1 - Tarchomin, Nowodwory, Kępa Tarchomińska

Koszt pomysłu
71 000 zł
Kategoria
Poziom zgłaszanego projektu
lokalny
Przeprowadzenie kampanii ukazującej dobre strony Białołęki, mającej na celu zmianę postrzegania jej przez mieszkańców Warszawy. Do projektu zostaną zaproszeni mieszkańcy znani z mediów, a także osoby działające lokalnie. Efektem współpracy będzie nagranie piosenki o Białołęce, a także otwarte spotkania i koncerty.
Lokalizacja
Poziom zgłaszanego projektu:
lokalny
Dzielnica:
Białołęka
Obszar objęty pomysłem:
Obszar 1 - Tarchomin, Nowodwory, Kępa Tarchomińska
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Projekt prowadzony głównie w internecie, na nośnikach reklamowych, spotkania z bohaterami kampanii podczas Dni Białołęki oraz w jednej/dwóch placówkach kulturalnych/oświatowych.
Dane projektu
Skrócony opis projektu
Przeprowadzenie kampanii ukazującej dobre strony Białołęki, mającej na celu zmianę postrzegania jej przez mieszkańców Warszawy. Do projektu zostaną zaproszeni mieszkańcy znani z mediów, a także osoby działające lokalnie. Efektem współpracy będzie nagranie piosenki o Białołęce, a także otwarte spotkania i koncerty.
Opis projektu
Projekt ma polegać na przeprowadzeniu kampanii promującej Białołękę, z udziałem kilku znanych osób, które ją zamieszkują.
Osoby te będą zarówno twarzami powszechnie znanymi z mediów, jak i osobami znanymi lokalnie ze swojej aktywności na terenie Dzielnicy.
W skład kampanii wejdzie kilka działań - organizacja sesji zdjęciowej, której efektem będą plakaty reklamowe z twarzami zaproszonych osób oraz hasłem "Mieszkam na Białołęce". Pojawią się one w autobusach jeżdżących w centrum Warszawy oraz w lokalnej prasie Śródmieścia i Białołęki.
Dodatkowo "ambasadorzy" Dzielnicy nagrają krótkie filmy, na których pokażą, za co kochają Białołękę i opowiedzą, dlaczego zdecydowali się tu zamieszkać. Filmy ukażą też mniej znane, a piękne i fascynujące miejsca.
Artyści nagrają teledysk do piosenki, na którym ukazane zostaną wyjątkowe miejsca na mapie dzielnicy.
Gotowe materiały pojawią się na dedykowanym kanale w serwisie YouTube oraz na utworzonej stronie na Facebooku.
Kolejnym etapem będzie seria spotkań i koncertów z udziałem bohaterów kampanii - podczas Dni Białołęki, a także na imprezach zorganizowanych w BOKach i innych placówkach kulturalno-oświatowych.
Osoby te będą zarówno twarzami powszechnie znanymi z mediów, jak i osobami znanymi lokalnie ze swojej aktywności na terenie Dzielnicy.
W skład kampanii wejdzie kilka działań - organizacja sesji zdjęciowej, której efektem będą plakaty reklamowe z twarzami zaproszonych osób oraz hasłem "Mieszkam na Białołęce". Pojawią się one w autobusach jeżdżących w centrum Warszawy oraz w lokalnej prasie Śródmieścia i Białołęki.
Dodatkowo "ambasadorzy" Dzielnicy nagrają krótkie filmy, na których pokażą, za co kochają Białołękę i opowiedzą, dlaczego zdecydowali się tu zamieszkać. Filmy ukażą też mniej znane, a piękne i fascynujące miejsca.
Artyści nagrają teledysk do piosenki, na którym ukazane zostaną wyjątkowe miejsca na mapie dzielnicy.
Gotowe materiały pojawią się na dedykowanym kanale w serwisie YouTube oraz na utworzonej stronie na Facebooku.
Kolejnym etapem będzie seria spotkań i koncertów z udziałem bohaterów kampanii - podczas Dni Białołęki, a także na imprezach zorganizowanych w BOKach i innych placówkach kulturalno-oświatowych.
Uzasadnienie realizacji projektu
Uzasadnieniem pomysłu jest fakt, że jest ona od lat na czele wszelkich antyrankingów wśród warszawskich dzielnic i nie cieszy się dobrą sławą.
Najwyższy czas zacząć to zmieniać, a znani i lubiani "ambasadorzy" Dzielnicy mogą doskonale w tym pomóc.
Kampania ma być skierowana zarówno do mieszkańców innych dzielnic Warszawy - by ukazać im piękne i atrakcyjne oblicze Białołęki, jak i do samych Białołęczan - by wzmocnić ich poczucie wartości i pozbawić "kompleksów" związanych z powszechnie kreowanym złym wizerunkiem ich części Miasta.
Nagranie utworu muzycznego o Białołęce pozostawi trwały ślad po projekcie.
Najwyższy czas zacząć to zmieniać, a znani i lubiani "ambasadorzy" Dzielnicy mogą doskonale w tym pomóc.
Kampania ma być skierowana zarówno do mieszkańców innych dzielnic Warszawy - by ukazać im piękne i atrakcyjne oblicze Białołęki, jak i do samych Białołęczan - by wzmocnić ich poczucie wartości i pozbawić "kompleksów" związanych z powszechnie kreowanym złym wizerunkiem ich części Miasta.
Nagranie utworu muzycznego o Białołęce pozostawi trwały ślad po projekcie.
Charakterystyka
Kategoria tematyczna projektu
Kosztorys
Kosztorys realizacji projektu
1. Sesja zdjęciowa "ambasadorów" Dzielnicy - 5 000zł
2. Nagranie teledysku ukazującego Dzielnicę, z udziałem jej "ambasadorów" - 17 000zł
3. Wynagrodzenie dla „Ambasadorów”/honorarium dla artystów - 12 000 zł
4. Koncert – 10 000 zł
5. 30-dniowa reklama wewnątrz autobusów (150 szt.), wraz z kosztami druku, montażu i demontażu - 12 000zł
6. Emisja kilku reklam na łamach prasy lokalnej (Śródmieście i Białołęka) - 15 000zł
2. Nagranie teledysku ukazującego Dzielnicę, z udziałem jej "ambasadorów" - 17 000zł
3. Wynagrodzenie dla „Ambasadorów”/honorarium dla artystów - 12 000 zł
4. Koncert – 10 000 zł
5. 30-dniowa reklama wewnątrz autobusów (150 szt.), wraz z kosztami druku, montażu i demontażu - 12 000zł
6. Emisja kilku reklam na łamach prasy lokalnej (Śródmieście i Białołęka) - 15 000zł
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
71 000,00 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
NIE
Modyfikacje
13.02.2018 11:05
04.04.2018 09:08
10.04.2018 14:25
10.04.2018 14:28
13.04.2018 13:55
30.05.2018 11:04
Co sądzisz o tym pomyśle?
Dodaj komentarzBrak komentarzy