Wiata przystankowa na Dąbrówce Wiślanej - ul. Aluzyjna

2273
Niewybrany w głosowaniu
Pomysł na rok 2019
Lokalizacja Białołęka
Obszar 1 - Tarchomin, Nowodwory, Kępa Tarchomińska
Autor pomysłu Mieszkaniec13559
Współautorzy Mieszkaniec499
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
44 500 zł
Kategoria
  • komunikacja/drogi
  • przestrzeń publiczna
Poziom zgłaszanego projektu
lokalny
Wiata ZTM na przystanku "Dąbrówka Wiślana 01" dla linii 211 w stronę krańca Buków dla oczekujących pasażerów na autobus.

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
lokalny
Dzielnica:
Białołęka
Obszar objęty pomysłem:
Obszar 1 - Tarchomin, Nowodwory, Kępa Tarchomińska
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Przystanek "Dąbrówka Wiślana 01" dla linii 211 ul. Aluzyjna/Mikołaja Trąby
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:
Wiata ZTM na przystanku "Dąbrówka Wiślana 01"
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Wiata ZTM na przystanku "Dąbrówka Wiślana 01" dla linii 211 w stronę krańca Buków dla oczekujących pasażerów na autobus.
Opis projektu
Wiata ZTM na przystanku "Dąbrówka Wiślana 01" w kierunku krańca Buków. Z tego przystanku odjeżdżają głównie ludzie wracający z pracy (w różnym przedziale wiekowym), rodzice z dziećmi w wózkach oraz dzieci i młodzież, wracające ze szkoły. Brak wiaty przystankowej powoduje, że podróżujący nie są chronienie przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, zwłaszcza jesienią i zimą, a nie rzadko czas oczekiwania na autobus sięga nawet 20 minut. Jako jeden z nielicznych przystanków w okolicy nie posiada wiaty przystankowej pomimo miejsca, na którym można by ją posadowić. Wiata obok chodnika na utwardzonym podłożu.
Uzasadnienie realizacji projektu
Częste przesiadanie się podróżnych (ludzi w różnym wieku, wracających z pracy, w tym starszych, osób z wózkami dziecięcymi oraz dzieci i młodzieży wracających ze szkoły) z autobusu linii 511, przywożącego pasażerów z Młocin do autobusu linii 211, kończącego bieg w Bukowie (osiedlu, które zamieszkuje ok. 1000 osób). Brak wiaty przystankowej powoduje, że oczekujący na autobus nie są chronieni przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Projekt jest sugerowany realnymi potrzebami mieszkańców.

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
Zakup wiaty przystankowej montowanej na stopie betonowej która nie wymaja tak głębokiego wykopu jak w przypadku standardowych wiat koszt – ok 40 000,00 zł
Zakup podkładu geodezyjnego koszt – ok 900,00 zł
Wykonanie płytowania wokół wiaty koszt – ok 600,00 zł (należy wypłytować teren wokół wiaty o szerokości 0,5 m.)
Zakup projektu Stałej Organizacji Ruchu koszt ok - 3 000,00 zł

Razem: 44 500,00 zł
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
44 500,00 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
TAK
Rodzaj oraz szacunkowa wartość kosztów eksploatacji efektu realizacji projektu w kolejnych latach
konserwacja obiektu, bieżące naprawy, remonty po dewastacjach oraz sprzątanie i mycie wiaty
Szacunkowy roczny koszt eksploatacji:
4 000,00 zł

Modyfikacje

20.02.2018 11:14
Koordynator w dzielnicy Białołęka
13.04.2018 15:12
Koordynator w Zarządzie Transportu Miejskiego

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Brak komentarzy

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany