Budowa drogi asfaltowej wraz z oświetleniem i chodnikiem na ulicy Marynin (od Dywizjonu 303 do Zborowskiej)
7
Oceniony negatywnie
Pomysł na rok 2017
Lokalizacja Bemowo
Boernerowo, Fort Radiowo, Groty, Górce

Koszt pomysłu
380 000 zł
Kategoria
Poziom zgłaszanego projektu
lokalny
Projekt obejmuje budowę drogi asfaltowej na Bemowie, ulica Marynin na odcinku łączącym ulicę Dywizjonu 303 i Zaborowską (ok. 400 m nawierzchni) - jest to droga bardzo często uczęszczana przez mieszkańców okolicznych osiedli a także rodziców dzieci uczęszczających do pobliskich żłobków.
Lokalizacja
Poziom zgłaszanego projektu:
lokalny
Dzielnica:
Bemowo
Obszar objęty pomysłem:
Boernerowo, Fort Radiowo, Groty, Górce
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
ulica Marynin na odcinku łączącym ulicę Dywizjonu 303 i Zaborowską (ok. 400 m nawierzchni)
Lokalizacja na mapie:
Dane projektu
Skrócony opis projektu
Projekt obejmuje budowę drogi asfaltowej na Bemowie, ulica Marynin na odcinku łączącym ulicę Dywizjonu 303 i Zaborowską (ok. 400 m nawierzchni) - jest to droga bardzo często uczęszczana przez mieszkańców okolicznych osiedli a także rodziców dzieci uczęszczających do pobliskich żłobków.
Opis projektu
Projekt obejmuje budowę drogi asfaltowej na Bemowie na odcinku zaledwie długości ok. 400 m. Dotyczy konkretnie ulicy Marynin na fragmencie łączącym ulicę Dywizjonu 303 i Zaborowską - jest to odcinek drogi bardzo często uczęszczany przez mieszkańców okolicznych osiedli, studentów oraz rodziców dzieci uczęszczających do pobliskich żłobków. Niestety, jej obecny stan powoduje duże niebezpieczeństwo podczas przemieszczania się - droga nie ma chodnika, nie ma żadnych latarni a niestety, ma pełno dziur a korzystają z niej również samochody osobowe włączające się do ruchu ulicą Dywizjonu 303. Proponuję aby obecną nawierzchnię zastąpić asfaltem, wygospodarować miejsce na chodnik dla pieszych oraz wstawić latarnie uliczne.
Uzasadnienie realizacji projektu
Obecny stan tego odcinka drogi powoduje duże niebezpieczeństwo podczas przemieszczania się mieszkańców okolicznych osiedli oraz rodziców dzieci uczęszczających do pobliskich żłobków - nie ma chodnika, nie ma żadnych latarni a droga ma pełno dziur i korzystają z niej również intensywnie samochody. W okresie jesienno-zimowym, kiedy występują wzmożone opady deszczu drogą praktycznie nie da się przejść a przejazd autem też staje się wyzwaniem - dziury zapełniają się deszczówką tworząc ogromne kałuże. Ponadto wieczorem przejście tą ulicą do przystanku tramwajowego lub autobusowego jest niebezpieczne ponieważ na drodze brak jest jakiegokolwiek oświetlenia, jeśli nie liczyć oświetlenia reflektorami często korzystających z tego odcinka samochodów.
Charakterystyka
Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu
Kosztorys
Kosztorys realizacji projektu
projekt i wymiana nawierzchni drogi
budowa chodnika dla pieszych
projekt i instalacja oświetlenia
Zgodnie z analogicznym przykładem ul. Noakowskiego całkowity koszt oscyluje w granicy: 380.000 PLN
budowa chodnika dla pieszych
projekt i instalacja oświetlenia
Zgodnie z analogicznym przykładem ul. Noakowskiego całkowity koszt oscyluje w granicy: 380.000 PLN
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
380 000,00 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
TAK
Rodzaj oraz szacunkowa wartość kosztów eksploatacji efektu realizacji projektu w
kolejnych latach
koszty energii, bieżących remontów i konserwacji - 20.000
Szacunkowy roczny koszt eksploatacji:
20 000,00 zł
Modyfikacje
02.12.2015 00:46
15.01.2016 16:04
Co sądzisz o tym pomyśle?
Dodaj komentarzNatomiast jeśli chodzi o nazwę ulicy, to tabliczki na budynkach przy tej drodze wskazują że jest to jednak ulica Marynin.
Zachęcam do głosowania na projekt bo niezależnie od tego jak formalnie nazywa się ta droga, na pewno potrzebuje remontu dla bezpieczeństwa jej użytkowników.
czy projekt przewiduje spowalniacze przy tej ulicy?
- poprawiający skomunikowanie osiedla z północną częścią Bemowa, a pieszym ułatwiający dojście do tramwajowych i autobusowych przystanków przy ul. Marynin,
- zwiększający bezpieczeństwo mieszkańców (pieszych i zmotoryzowanych) korzystających z tej koszmarnej obecnie przeprawy.
Całkiem niedawno został tam (na wysokości działek) przejechany człowiek - najwyższy czas wprowadzić "ulicę Marynin" w XXI wiek.
PS Warto by było powiesić tam plakaty, żeby mieszkańcy dowiedzieli się o tym projekcie i mogli poprzeć inicjatywę na etapie głosowania.
Pozdrowienia dla zgłaszającego i kibicujących
Proponuję dodać słupki przy chodniku (np latarnie), gdyż samochody będą jeździć po pieszych ze względu na niewielką szerokość jezdni, lub wprowadzić ruch jednokierunkowy dla samochodów na odcinku od wyjazdu z garażu budynku wielorodzinnego 25A/B do ulicy Zaborowskiej. Powinna Pani umieścić informację o projekcie w internecie! Mój projekt z 3 lutego 2014 r. odpadł ze względu na czas realizacji przekraczający jeden rok.