Łączymy Białołękę z Targówkiem - rowerowo

333
Wycofany przez autora
Pomysł na rok 2021
Autor pomysłu Sebastian Gut
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
500 000 zł
Kategoria
  • komunikacja publiczna i drogi
  • ochrona środowiska
  • sport
  • zdrowie
  • bezpieczeństwo
Poziom zgłaszanego projektu
ogólnomiejski
Budowa brakującego odcinka drogi dla rowerów w pasie ulicy Głębockiej na odcinku od rondo przy Trasie Toruńskiej do CH Targówek - długość ok. 300m.

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
ogólnomiejski
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
ulica Głębocka na odcinku od rondo przy Trasie Toruńskiej do CH Targówek.
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:
Działki nr: 31/47, 31/48, 31/2 i 33/4 z obrębu 40928 oraz 6/3 i 3/19 z obrębu 40901
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Budowa brakującego odcinka drogi dla rowerów w pasie ulicy Głębockiej na odcinku od rondo przy Trasie Toruńskiej do CH Targówek - długość ok. 300m.
Opis projektu
Budowa brakującego odcinka drogi dla rowerów w pasie ulicy Głębockiej na odcinku od rondo przy Trasie Toruńskiej do CH Targówek - długość ok. 300m.
Inwestycja w istniejącej rezerwie pasa drogowego, nie wymaga wykupu gruntów.
Wybudowanie drogi połączy dzielnicę Białołękę z Targówkiem oraz zapewni bezpieczny dojazd rowerem dla mieszkańców Białołęki do:
- terenów rekreacyjnych (Lasek Bródnowski, Park Bródnowski),
- pobliskiego centrum handlowego,
- planowanej stacji II linii metro w okolicach Urzędu Dzielnicy Targówek.
Mieszkańcy Targówka zyskają dojazd do:
- tras rowerowych wzdłuż Trasy Toruńskiej,
- filii Białołęckiego Ośrodka Kultury.
Cele:
1. Poprawa bezpieczeństwa rowerzystów.
2. Zachęcenie do zmiany środka transportu na bardziej ekologiczny.
3. Promowanie bezemisyjnej komunikacji w ramach walki ze smogiem.
4. Promowanie zdrowego stylu życia.
5. Zmniejszenie ruchu samochodowego na ulicy Głębockiej w szczególności w okolicy centrum handlowego.
Projektowanie uniwersalne
Tak
Uzasadnienie realizacji projektu
Wybudowanie drogi połączy dzielnicę Białołękę z Targówkiem oraz zapewni bezpieczny dojazd rowerem dla mieszkańców Białołęki do:
- terenów rekreacyjnych (Lasek Bródnowski, Park Bródnowski),
- pobliskiego centrum handlowego,
- planowanej stacji II linii metro w okolicach Urzędu Dzielnicy Targówek.
Mieszkańcy Targówka zyskają dojazd do:
- tras rowerowych wzdłuż Trasy Toruńskiej,
- filii Białołęckiego Ośrodka Kultury.
Cele:
1. Poprawa bezpieczeństwa rowerzystów.
2. Zachęcenie do zmiany środka transportu na bardziej ekologiczny.
3. Promowanie bezemisyjnej komunikacji w ramach walki ze smogiem.
4. Promowanie zdrowego stylu życia.
5. Zmniejszenie ruchu samochodowego na ulicy Głębockiej w szczególności w okolicy centrum handlowego.

Charakterystyka

Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
Kosztorys:
-droga dla rowerów: 265mb x 2,0 m x 400 zł/m² = 212 000 zł;
-chodnik: 265mb x 2,0 m x 400 zł/m² = 212 000 zł;
-przestawienie wiaty przystankowej: 30 000 zł;
-projekt: 46 000 zł
-suma: 500 000 zł
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
500 000,00 zł

Modyfikacje

22.06.2020 13:10
Wydział Zrównoważonej Mobilności w Zarządzie Dróg Miejskich
22.06.2020 13:19
Koordynator w Zarządzie Dróg Miejskich
22.06.2020 15:32
Autor projektu

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (4)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany
  • Świetnie :)
    EwaHenry  21.01.2020 13:01
    • Dziękuję i mam nadzieję, że przejdzie pozytywnie weryfikację a potem zyska głosy mieszkańców zarówno Targówka jak i Białołęki :)
      Sebastian Gut  21.01.2020 16:01 Autor projektu
  • Bardzo dobry projekt trzymam kciuki żeby wpadł do puli.
    Marta M.  12.02.2020 20:05
  • UWAGA!!!
    Projekt został połączony razem z projektem nr 449 - "Nowe drogi dla rowerów i stojaki rowerowe" (https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/19867).
    Sebastian Gut  22.06.2020 12:19 Autor projektu
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany