Badmintonowa Maszyna Sportowa dla Zespołu Szkół nr 94 ul. Krótka 1 Warszawa Wesoła.
1361
Wybrany w głosowaniu - Projekt zwycięski /
Zrealizowano
Pomysł na rok 2017
Lokalizacja Wesoła
Zielona, Grzybowa

Koszt pomysłu
24 700 zł
Kategoria
Poziom zgłaszanego projektu
lokalny
Zakup maszyny sportowej do narzucania lotek do badmintona z wyposażeniem dla Zespołu Szkół nr 94 ul. Krótka 1, przeprowadzenie szkolenia z obsługi maszyny i treningu z jej użyciem dla nauczycieli wychowania fizycznego oraz trenerów, instruktorów Uczniowskich Klubów Sportowych Dzielnicy Warszawa Wesoła.
Realizacja pomysłu
Aktualizacja:
10.08.2017 12:13
W ramach projektu zakupiono maszynę do narzucania lotek do badmintona.
Jednostka odpowiadająca za realizację:
Wydział Oświaty, Kultury i Sportu dla Dzielnicy Wesoła
Lokalizacja
Poziom zgłaszanego projektu:
lokalny
Dzielnica:
Wesoła
Obszar objęty pomysłem:
Zielona, Grzybowa
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Zespół Szkół nr 94 Warszawa Wesoła ul. Krótka 1.
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:
Warszawa Wesoła - Zielona. Hala Sportowa przy Zespole Szkół nr 94 ul. Krótka 1.
Dane projektu
Skrócony opis projektu
Zakup maszyny sportowej do narzucania lotek do badmintona z wyposażeniem dla Zespołu Szkół nr 94 ul. Krótka 1, przeprowadzenie szkolenia z obsługi maszyny i treningu z jej użyciem dla nauczycieli wychowania fizycznego oraz trenerów, instruktorów Uczniowskich Klubów Sportowych Dzielnicy Warszawa Wesoła.
Opis projektu
Projekt zakłada zakup maszyny sportowej do wyrzucania lotek badmintonowych mającej stanowić ogólnodostępne wyposażenie Hali Sportowej ZS 94 w Warszawie Wesołej. Przeprowadzenie 2 godzin (w grupach w zależności od ilości uczestników) szkolenia z obsługi maszyny i podstaw zasad treningu dzieci, młodzieży gry w ramach dyscypliny sportowej Badminton dla grupy nauczycieli wychowania fizycznego, trenerów i instruktorów z Uczniowskich Klubów Sportowych szkół Dzielnicy Wesoła. Szkolenie składać się będzie z bloku tematycznego dotyczącego obsługi sportowych maszyn treningowych do dyscypliny badminton oraz bloku zajęć praktycznych treningu z maszyną i realizowane winno być przez dostawcę maszyny oraz wykwalifikowanego trenera.
Wymagania dotyczące maszyny:
ruchoma głowica regulowana mechanicznie w pionie i poziomie
◦ noga regulowana pilotem podnosząca maszynę do wysokości min. 2 metry
◦ możliwość zaprogramowania określonych punktów na korcie
◦ zaawansowana funkcja random- wyrzucania losowego
◦ sterowana pilotem i z panelu
◦ pojemność: min.140 lotek
◦ prędkość wyrzutu: regulowana min. 35-140 km/h
◦ częstotliwość wyrzutu: regulowana min 4-6 sekund
◦ 3-poziomowa funkcja wyrzutu lewo/prawo do ćwiczeń forhand / backhand lub jednocześnie 2 grup / osób
◦ możliwość treningu: lob, smecz, drive, drop, net kill
◦ zasilana prądem sieciowym lub opcjonalnie akumulatorem
◦ możliwość demontażu na 2 części, może być przewożona samochodem osobowym
◦ 2 piloty (do głowicy i do nogi)
◦ 2 lata gwarancji
Wymagania dotyczące maszyny:
ruchoma głowica regulowana mechanicznie w pionie i poziomie
◦ noga regulowana pilotem podnosząca maszynę do wysokości min. 2 metry
◦ możliwość zaprogramowania określonych punktów na korcie
◦ zaawansowana funkcja random- wyrzucania losowego
◦ sterowana pilotem i z panelu
◦ pojemność: min.140 lotek
◦ prędkość wyrzutu: regulowana min. 35-140 km/h
◦ częstotliwość wyrzutu: regulowana min 4-6 sekund
◦ 3-poziomowa funkcja wyrzutu lewo/prawo do ćwiczeń forhand / backhand lub jednocześnie 2 grup / osób
◦ możliwość treningu: lob, smecz, drive, drop, net kill
◦ zasilana prądem sieciowym lub opcjonalnie akumulatorem
◦ możliwość demontażu na 2 części, może być przewożona samochodem osobowym
◦ 2 piloty (do głowicy i do nogi)
◦ 2 lata gwarancji
Uzasadnienie realizacji projektu
Celem projektu jest podniesienie jakości zajęć wychowania fizycznego realizowanych w szkole oraz szkolenia dyscypliny badminton realizowanego w ZS 94 w trakcie zajęć szkolnych, pozalekcyjnych w ramach Uczniowskiego Klubu Sportowego i zajęć propagujących dyscyplinę oferowanych przez projekty obywatelskie skierowane do dzieci młodzieży i dorosłych amatorów. Poza samym podniesieniem jakości szkolenia zakup maszyny umożliwi rzeczywiste prowadzenie szkolenia dzieci i prowadzenie zajęć przez jednego nauczyciela - trenera dla większej grupy uczestników dzieci, młodzieży (klasa lub grupa ok. 14 - 20 dzieci jednocześnie). Ogólnodostępność zakupionej maszyny sportowej podniesie atrakcyjność oferty sportowej szkoły oraz umożliwi szersze propagowanie idei zdrowego sportowego trybu życia.
Charakterystyka
Kosztorys
Kosztorys realizacji projektu
Zakup maszyny cena ok. 18 000,00 PLN
Zakup przedłużacza na bębnie (dł. ok. 30-40mb) cena ok. 150,00 PLN
Zakup 2 zestawów Lotek Piórowych 2 x 16 tub po 12 lotek = 2 560,00PLN
Zakup 2 zestawów Lotek Nylonowych (baza korkowa) 2 x 32 tuby po 6 lotek= 3 840,00PLN.
Zakup 1 drabinki 3 stopniowej wysokość do ok. 1 m koszt ok. 150PLN
Łącznie 24700,00PLN.
Zakup przedłużacza na bębnie (dł. ok. 30-40mb) cena ok. 150,00 PLN
Zakup 2 zestawów Lotek Piórowych 2 x 16 tub po 12 lotek = 2 560,00PLN
Zakup 2 zestawów Lotek Nylonowych (baza korkowa) 2 x 32 tuby po 6 lotek= 3 840,00PLN.
Zakup 1 drabinki 3 stopniowej wysokość do ok. 1 m koszt ok. 150PLN
Łącznie 24700,00PLN.
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
24 700,00 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
TAK
Rodzaj oraz szacunkowa wartość kosztów eksploatacji efektu realizacji projektu w
kolejnych latach
Ewentualnym kosztem w kolejnych latach jest uzupełnienie zapasu lotek które niszczą się podczas użytkowania, zakupu baterii do pilotów oraz serwisu maszyn po okresie gwarancji (2 lata). Wymagana powierzchnia do magazynowania maszyny i zapasu lotek wynosi poniżej 1 metra kwadratowego.
Szacunkowy roczny koszt eksploatacji:
500,00 zł
Co sądzisz o tym pomyśle?
Dodaj komentarzPo konsultacjach zmniejszono zakres merytoryczny projektu oraz wprowadzono zmiany w opisie dotyczące dostępności uwidaczniające iż zakupiony sprzęt sportowy będzie dostępny dla wszystkich mieszkańców na takich samych zasadach jak inne wyposażenie Hali Sportowej ZS94.
z poważaniem
Projektodawca
Po przedstawieniu pisma z wyjaśnieniami do UD oraz dokonaniu zmian w Projekcie jego zakres merytoryczny i koszty opisane powyżej mają już charakter finalny.
Pozdrawiam licząc na Państwa głosy ...