Wygodne i bezpieczne wejście na wał wiślany od ul. Ku Rzece
646
Niewybrany w głosowaniu
Pomysł na rok 2021
Lokalizacja Białołęka

Koszt pomysłu
193 400 zł
Kategoria
Poziom zgłaszanego projektu
dzielnicowy
Projekt przewiduje wykonanie dojścia do wału Wiślanego (Rajszewskiego) na odcinku nieruchomości od ul. Ku Rzece 3 w kierunku wału Rajszewskiego oraz wykonanie wejścia/zejścia wałowego na Wał Rajszewski w km 0+267 na terenie dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy. Wzdłuż dojścia do wału ustawione zostaną dwa kosze na odpady.
Lokalizacja
Poziom zgłaszanego projektu:
dzielnicowy
Dzielnica:
Białołęka
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Przedłużenie ul. Ku Rzece – działka ew. nr 7 obręb 4-06-34 i działka ew. nr 1 obręb 4-06-12 na terenie dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy (od wysokości nieruchomości ul. Ku Rzece 3 w kierunku Wału Rajszewskiego).
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:
Na koronie Wału Raszewskiego poprowadzony jest ciąg pieszo-rowerowy. Ulica Ku Rzece stanowi dojście/dojazd do Wału Rajszewskiego, który wykorzystany jest przez mieszkańców dzielnicy Białołęka jako miejsce rekreacji i wypoczynku oraz przez mieszakńców Warszawy jako ciąg pieszo - rowerowy. Niezbędne jest zapewnienie bezpiecznego dogodnego dojścia i wejścia/ zejścia na wał lub z wału dla potrzeb mieszkańców dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz osób korzystających ze ścieżki.
Lokalizacja na mapie:
Dane projektu
Skrócony opis projektu
Projekt przewiduje wykonanie dojścia do wału Wiślanego (Rajszewskiego) na odcinku nieruchomości od ul. Ku Rzece 3 w kierunku wału Rajszewskiego oraz wykonanie wejścia/zejścia wałowego na Wał Rajszewski w km 0+267 na terenie dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy. Wzdłuż dojścia do wału ustawione zostaną dwa kosze na odpady.
Opis projektu
Projekt zakłada wykonanie dojścia do wału Rajszewskiego na odcinku nieruchomości od ul. Ku Rzece 3 w kierunku wału Rajszewskiego oraz wykonanie wejścia/zejścia wałowego, dostosowanego dla potrzeb osób korzystających z wału pod katem rekreacji i wypoczynku oraz jako ciągu rowerowego. Pozwoli to poprawić bezpieczeństwo i wygodę użytkowania wału i ścieżek - tworzących jedną z najpopularniejszych wiślanych tras - dla rowerzystów oraz pieszych.W celu zapewniania właściwego stanu technicznego wału jako urządzenia wodnego, hydrotechnicznego, przeciwpowodziowego przy jednoczesnym umożliwieniu mieszkańcom Warszawy korzystania z ogólnodostępnych terenów nad Wisłą, niezbędne jest wykonanie dojścia do wału wraz z bezpiecznym wejściem/zejściem wałowym. Dodatkowo projekt zakłada ustawienie dwóch koszy na śmieci na dojściu do wału.
Dla zapewnienia bezpieczeństwa niezbędne jest wykonanie półszlabanów lub barierek ograniczających na ciągu pieszo-rowerowym eliminującego wjazd samochodów osobowych na wał i prędkość poruszających się rowerzystów.
Dla zapewnienia bezpieczeństwa niezbędne jest wykonanie półszlabanów lub barierek ograniczających na ciągu pieszo-rowerowym eliminującego wjazd samochodów osobowych na wał i prędkość poruszających się rowerzystów.
Projektowanie uniwersalne
Tak
Uzasadnienie realizacji projektu
Poprawa bezpieczeństwa i wygody użytkowania wału i ścieżek - tworzących jedną z najpopularniejszych wiślanych tras - dla rowerzystów oraz pieszych.
Charakterystyka
Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu
Kosztorys
Kosztorys realizacji projektu
Kosztorys:
1.Roboty budowlane:
Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych trasa dróg w terenie równinnym,
Zakup i dowóz gruntu do ubytków skarp. Grunt pospółka lub piasek gliniasty, wolny od kamieni, gałęzi i gruntów organicznych,
Wykopy oraz przekopy o głębokości do 3.0 m wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0.60 m3 w gruncie kat. I-II,
Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów w gruntach kat.IV,
Zagęszczanie nasypów z gruntu sypkiego kat. I-II zagęszczarkami
Nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa dolna o gr. po uwałowaniu 10 cm
Nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa górna o gr. po uwałowaniu 7 cm
Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową
Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową
Bariery ochronne stalowe dwustronne o masie 49 kg/m
Schody na skarpach nasypów, przekopów prefabrykowane o szer. 0,6 m
Podjazd wałowy (wejście/zejście )
Wykonanie zabezpieczenia na ciągu pieszo-rowerowym eliminującego wjazd samochodów osobowych na wał i prędkość poruszających się rowerzystów.
Łączna wartość robót budowlanych : 100 000,00 zł
2.Prace projektowe - Wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych, zezwoleń, opinii, uzgodnień i zgłoszeń wymaganych przepisami poprawa dla potrzeb realizacji inwestycji.
Łączna wartość robót 80 000,00 zł.
3. Ustawienie i eksploatacja 2 koszy na śmieci:
2 x 6 700,00 = 13 400,00
Łączna wartość robót objętych projektem budżetu obywatelskiego: 193 400, 00 zł
1.Roboty budowlane:
Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych trasa dróg w terenie równinnym,
Zakup i dowóz gruntu do ubytków skarp. Grunt pospółka lub piasek gliniasty, wolny od kamieni, gałęzi i gruntów organicznych,
Wykopy oraz przekopy o głębokości do 3.0 m wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0.60 m3 w gruncie kat. I-II,
Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów w gruntach kat.IV,
Zagęszczanie nasypów z gruntu sypkiego kat. I-II zagęszczarkami
Nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa dolna o gr. po uwałowaniu 10 cm
Nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa górna o gr. po uwałowaniu 7 cm
Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową
Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową
Bariery ochronne stalowe dwustronne o masie 49 kg/m
Schody na skarpach nasypów, przekopów prefabrykowane o szer. 0,6 m
Podjazd wałowy (wejście/zejście )
Wykonanie zabezpieczenia na ciągu pieszo-rowerowym eliminującego wjazd samochodów osobowych na wał i prędkość poruszających się rowerzystów.
Łączna wartość robót budowlanych : 100 000,00 zł
2.Prace projektowe - Wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych, zezwoleń, opinii, uzgodnień i zgłoszeń wymaganych przepisami poprawa dla potrzeb realizacji inwestycji.
Łączna wartość robót 80 000,00 zł.
3. Ustawienie i eksploatacja 2 koszy na śmieci:
2 x 6 700,00 = 13 400,00
Łączna wartość robót objętych projektem budżetu obywatelskiego: 193 400, 00 zł
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
193 400,00 zł
Skutki realizacji
Skutki realizacji
Zwiększenie atrakcyjności terenu
Modyfikacje
21.01.2020 09:48
21.01.2020 11:54
23.06.2020 12:04
23.06.2020 14:28
23.06.2020 15:29
24.06.2020 09:02
24.06.2020 09:46
13.08.2020 13:59
Co sądzisz o tym pomyśle?
Dodaj komentarz