Budowa i remont chodników na ul. Suwak
1560
Niewybrany w głosowaniu
Pomysł na rok 2021
Lokalizacja Mokotów

Koszt pomysłu
452 000 zł
Kategoria
Poziom zgłaszanego projektu
dzielnicowy
Chciałbym, aby piesi mogli łatwiej dojść do domu, pracy, sklepu, autobusu, stacji kolejowej czy tramwaju. Niestety na niektórych fragmentach ul. Suwak nie ma chodników, a w innych przez cały czas zastawione są przez samochody. Projekt polega na remoncie istniejących chodników i budowie brakujących odcinków.
Lokalizacja
Poziom zgłaszanego projektu:
dzielnicowy
Dzielnica:
Mokotów
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
rejon skrzyżowania ulic Suwak i Domaniewskiej
Lokalizacja na mapie:
Dane projektu
Skrócony opis projektu
Chciałbym, aby piesi mogli łatwiej dojść do domu, pracy, sklepu, autobusu, stacji kolejowej czy tramwaju. Niestety na niektórych fragmentach ul. Suwak nie ma chodników, a w innych przez cały czas zastawione są przez samochody. Projekt polega na remoncie istniejących chodników i budowie brakujących odcinków.
Opis projektu
Projekt polega na budowie brakujących chodników wzdłuż ul Suwak oraz remoncie i zabezpieczeniu przed nielegalnym parkowaniem tych już istniejących.
Brakuje chodników:
1. po zachodniej stronie ulicy od przystanku autobusowego linii 218 w kierunku ul. Domaniewskiej (80 metrów)
2. po wschodniej stronie ulicy od pętli tramwajowej do ul. Domaniewskiej i dalej wzdłuż ul. Domaniewskiej (200 metrów)
Remontu i poszerzenia wymaga chodnik po wschodniej stronie ulicy od dawnej bocznicy kolejowej do ul. Domaniewskiej. Ten sam odcinek wymaga także zabezpieczenia przed nielegalnym parkowaniem za pomocą słupków. Słupki konieczne są także po zachodniej stronie ulicy na tym samym odcinku oraz po północnej stronie ul. Domaniewskiej od skrzyżowania z ul. Suwak w głąb ulicy.
Kosztorys:
• dokumentacja ok 50tys.
• słupki ok 132 tys.
600m/1,8m = 330 szt. x 400 zł= 132 tys.
• budowa brakującego chodnika od przystanku autobusowego ok 63 tys.
chodnik 100mb x2m x 200 zł.= 40 tys.
obrzeże 100mb x 50 zł = 5 tys.
krawężnik 100mb x 180 zł = 18 tys.
• budowa brakującego chodnika od stacji kolejowej ok 126 tys.
chodnik 200m x 2m x 200zł = 80 tys.
obrzeże 200m x 50 zł = 10 tys.
krawężnik 200mx180 zł = 36 tys.
• poszerzenie chodnika ok 63 tys.
chodnik 100mb x2m x 200 zł.= 40 tys.
obrzeże 100mb x 50 zł = 5 tys.
krawężnik 100mb x 180 zł = 18 tys.
• uzupełnienie nawierzchni bitumicznej przy krawężnikach szer. 0,5 m = 120x 150zł/m2 = 18 tys.
Łącznie = 452 tys.
Projekt jest kopią wniosku, który był głosowany dwa lata temu: https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/14029
i rok temu:
https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/18219
Brakuje chodników:
1. po zachodniej stronie ulicy od przystanku autobusowego linii 218 w kierunku ul. Domaniewskiej (80 metrów)
2. po wschodniej stronie ulicy od pętli tramwajowej do ul. Domaniewskiej i dalej wzdłuż ul. Domaniewskiej (200 metrów)
Remontu i poszerzenia wymaga chodnik po wschodniej stronie ulicy od dawnej bocznicy kolejowej do ul. Domaniewskiej. Ten sam odcinek wymaga także zabezpieczenia przed nielegalnym parkowaniem za pomocą słupków. Słupki konieczne są także po zachodniej stronie ulicy na tym samym odcinku oraz po północnej stronie ul. Domaniewskiej od skrzyżowania z ul. Suwak w głąb ulicy.
Kosztorys:
• dokumentacja ok 50tys.
• słupki ok 132 tys.
600m/1,8m = 330 szt. x 400 zł= 132 tys.
• budowa brakującego chodnika od przystanku autobusowego ok 63 tys.
chodnik 100mb x2m x 200 zł.= 40 tys.
obrzeże 100mb x 50 zł = 5 tys.
krawężnik 100mb x 180 zł = 18 tys.
• budowa brakującego chodnika od stacji kolejowej ok 126 tys.
chodnik 200m x 2m x 200zł = 80 tys.
obrzeże 200m x 50 zł = 10 tys.
krawężnik 200mx180 zł = 36 tys.
• poszerzenie chodnika ok 63 tys.
chodnik 100mb x2m x 200 zł.= 40 tys.
obrzeże 100mb x 50 zł = 5 tys.
krawężnik 100mb x 180 zł = 18 tys.
• uzupełnienie nawierzchni bitumicznej przy krawężnikach szer. 0,5 m = 120x 150zł/m2 = 18 tys.
Łącznie = 452 tys.
Projekt jest kopią wniosku, który był głosowany dwa lata temu: https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/14029
i rok temu:
https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/18219
Projektowanie uniwersalne
Tak
Uzasadnienie realizacji projektu
Codziennie tysiące ludzi chce dojść do pracy z domów, autobusów, pociągów i tramwajów (jeśli jeżdżą). Niestety w największym zagłębiu biurowym w Polsce jest to trudne, bo brakuje chodników lub są one zastawione przez nielegalnie zaparkowane samochody. Najwyższy czas ułatwić ludziom normalne dojście do pracy, co sprawi, że więcej osób będzie korzystać z komunikacji publicznej, więc zmniejszą się korki.
Charakterystyka
Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu
Kosztorys
Kosztorys realizacji projektu
Kosztorys:
• dokumentacja ok 50tys.
• słupki ok 132 tys.
600m/1,8m = 330 szt. x 400 zł= 132 tys.
• budowa brakującego chodnika od przystanku autobusowego ok 63 tys.
chodnik 100mb x2m x 200 zł.= 40 tys.
obrzeże 100mb x 50 zł = 5 tys.
krawężnik 100mb x 180 zł = 18 tys.
• budowa brakującego chodnika od stacji kolejowej ok 126 tys.
chodnik 200m x 2m x 200zł = 80 tys.
obrzeże 200m x 50 zł = 10 tys.
krawężnik 200mx180 zł = 36 tys.
• poszerzenie chodnika ok 63 tys.
chodnik 100mb x2m x 200 zł.= 40 tys.
obrzeże 100mb x 50 zł = 5 tys.
krawężnik 100mb x 180 zł = 18 tys.
• uzupełnienie nawierzchni bitumicznej przy krawężnikach szer. 0,5 m = 120x 150zł/m2 = 18 tys.
Łącznie = 452.000 zł.
• dokumentacja ok 50tys.
• słupki ok 132 tys.
600m/1,8m = 330 szt. x 400 zł= 132 tys.
• budowa brakującego chodnika od przystanku autobusowego ok 63 tys.
chodnik 100mb x2m x 200 zł.= 40 tys.
obrzeże 100mb x 50 zł = 5 tys.
krawężnik 100mb x 180 zł = 18 tys.
• budowa brakującego chodnika od stacji kolejowej ok 126 tys.
chodnik 200m x 2m x 200zł = 80 tys.
obrzeże 200m x 50 zł = 10 tys.
krawężnik 200mx180 zł = 36 tys.
• poszerzenie chodnika ok 63 tys.
chodnik 100mb x2m x 200 zł.= 40 tys.
obrzeże 100mb x 50 zł = 5 tys.
krawężnik 100mb x 180 zł = 18 tys.
• uzupełnienie nawierzchni bitumicznej przy krawężnikach szer. 0,5 m = 120x 150zł/m2 = 18 tys.
Łącznie = 452.000 zł.
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
452 000,00 zł
Skutki realizacji
Skutki realizacji
Wykonanie właściwej infrastruktury dla pieszych w miejscu przedeptów.
Modyfikacje
22.06.2020 16:07
Co sądzisz o tym pomyśle?
Dodaj komentarz