Remont chodnika wzdłuż ulicy Conrada (po nieparzystej stronie ulicy)

524
Oceniony negatywnie
Pomysł na rok 2022
Lokalizacja Bielany
Autor pomysłu Krystian Lisiak
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
800 000 zł
Kategoria
  • komunikacja publiczna i drogi
  • przestrzeń publiczna
Poziom zgłaszanego projektu
dzielnicowy
Remont chodnika wzdłuż ulicy Conrada po nieparzystej stronie ulicy od ul. Wólczyńskiej do ul. Conrada 1 (do sklepu Lidl tuż przy skrzyżowaniu z al. Reymonta) włącznie.

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
dzielnicowy
Dzielnica:
Bielany
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Ulica Conrada po nieparzystej stronie ulicy (od ul. Wólczyńskiej do ul. Conrada 1)
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Remont chodnika wzdłuż ulicy Conrada po nieparzystej stronie ulicy od ul. Wólczyńskiej do ul. Conrada 1 (do sklepu Lidl tuż przy skrzyżowaniu z al. Reymonta) włącznie.
Opis projektu
W ramach projektu wyremontowany zostanie chodnik wzdłuż ulicy Conrada, który pozostaje w bardzo złym stanie infrastrukturalnym. Remont przeprowadzony zostanie wzdłuż całej jezdni, aż od ul. Wólczyńskiej do ul. Conrada 1 (do sklepu Lidl tuż przy skrzyżowaniu z al. Reymonta) włącznie po nieparzystej stronie ulicy (tj. po stronie Carrefoura, pętli Chomiczowka i kościoła). Nowy chodnik wybudowany zostanie z płyt betonowych 50x50.
Projektowanie uniwersalne
Tak
Uzasadnienie realizacji projektu
Chodnik wzdłuż ulicy Conrada znajduje się w złym stanie infrastrukturalnym stanowiąc barierę architektoniczną dla osób starszych i niepełnosprawnych.

Charakterystyka

Kosztorys

Szacunkowy koszt realizacji projektu:
800 000,00 zł

Uzasadnienie negatywnej oceny projektu

Uzasadnienie negatywnej oceny projektu
Na zgłoszonym odcinku występuje kolizja z zadaniem realizowanym przez MPWiK „Budowa nowego kolektora Lindego BIS o długości ok. 4 km i średnicy zmiennej 1,0-2,0 m”. Aktualna realizacja projektu jest na etapie przetargowym. Konieczne będą punktowe naruszenia chodnika str. zach. Termin rozpoczęcia inwestycji uzależniony jest od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Zgodnie z SIWZ termin ne realizację inwestycji został określony na 24 m-ce od daty podpisania umowy.

Modyfikacje

24.01.2021 20:33
Autor projektu

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (1)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany
  • Czy realizacja projektu ma sens przed zmianami organizacji ruchu, które planuje wprowadzić Zarząd Dróg Miejskich?

    Niezależnie od tego wszelkie ubytki nawierzchni - na których można np. się potknąć, zgłaszałbym w Miejskim Centrum Kontaktu 19115 jako uszkodzenia i tyle. Nie jest to docelowe rozwiązanie, ale takie uskoki jak najbardziej są na bieżąco likwidowane
    Wojciech Zawiliński  05.02.2021 14:31
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany