Uzupełnienie sieci dróg rowerowych

666
Wycofany przez autora
Pomysł na rok 2022
Autor pomysłu Łukasz Bielecki
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
5 597 747 zł
Kategoria
  • komunikacja publiczna i drogi
  • przestrzeń publiczna
Poziom zgłaszanego projektu
ogólnomiejski
Projekt polega na uzupełnieniu dróg rowerowych w wybranych lokalizacjach o brakujące odcinki i modernizacje istniejących dróg rowerowych w celu uzyskania spójnego rowerowego systemu transportowego.

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
ogólnomiejski
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Projekt zostanie zrealizowany:
1. Mokotów: Trasa Siekierowska,
2. Żoliborz: al. Jana Pawła II.
3. Śródmieście: al. Jana Pawła II;
4. Praga-Południe: Omulewska-Filomatów;
5. Białołęka: Modlińska
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:
W ramach projektu zostaną przewidziane inwestycje w następujących lokalizacjach: 1) Remont drogi dla rowerów: Trasa Siekierkowska (fragmenty: przy ZUS i od mostu do sanktuarium); 2) Remont drogi dla rowerów: al. Jana Pawła II (Rondo Radosława – al. Wojska Polskiego, strona zachodnia); 3) Budowa łącznika rowerowego: Omulewska – Filomatów – Park Znicza; 4) Budowa drogi dla rowerów: Modlińska (strona wschodnia: od ul. Kowalczyka do ul. Ekspresowej);
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Projekt polega na uzupełnieniu dróg rowerowych w wybranych lokalizacjach o brakujące odcinki i modernizacje istniejących dróg rowerowych w celu uzyskania spójnego rowerowego systemu transportowego.
Opis projektu
Projekt polega na uzupełnieniu dróg rowerowych w wybranych lokalizacjach o brakujące odcinki i modernizacje istniejących dróg rowerowych, tam gdzie bywają konflikty z pieszymi lub jest obecnie słaba nawierzchnia.

W ramach projektu planowana jest budowa oraz remont dróg dla rowerów w poniższych lokalizacjach:
1) Remont drogi dla rowerów: Trasa Siekierkowska (fragmenty: przy ZUS i od mostu do sanktuarium);
2) Remont drogi dla rowerów: al. Jana Pawła II (Rondo Radosława – al. Wojska Polskiego, strona zachodnia);
3) Budowa łącznika rowerowego: Omulewska – Filomatów – Park Znicza;
4) Budowa drogi dla rowerów: Modlińska (strona wschodnia: od ul. Kowalczyka do ul. Ekspresowej);
Projektowanie uniwersalne
Tak
Uzasadnienie realizacji projektu
Infrastruktura rowerowa jest w Warszawie niespójna. Warto, aby tworzyła sieć, po której można bez problemów jeździć rowerem. Wybrane ulice charakteryzują się dużym ruchem samochodowym, na których rowerzyści mogą odczuwać dyskomfort. Wybrane do modernizacji odcinki były projektowane przed wprowadzeniem standardów projektowych. Modernizacja powinna wyeliminować konflikty pomiędzy rowerzystami a pieszymi, jednocześnie poprawiając jakość nawierzchni dróg rowerowych (asfalt) i chodników, o ile ich stan jest niezadowalający.

Charakterystyka

Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
Kosztorys:
1) Remont drogi dla rowerów: Trasa Siekierkowska (fragmenty: przy ZUS i od mostu do sanktuarium): 1 860 000 zł;
2) Remont drogi dla rowerów: al. Jana Pawła II (Rondo Radosława – al. Wojska Polskiego, strona zachodnia): 1 216 000 zł
3) Budowa łącznika rowerowego: Omulewska – Filomatów – Park Znicza: 21 747 zł,
4) Budowa drogi dla rowerów: Modlińska (strona wschodnia: od ul. Kowalczyka do ul. Ekspresowej): 2 500 000 zł
suma: 5 597 747 zł;
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
5 597 747,00 zł

Modyfikacje

23.01.2021 19:49
Autor projektu
23.01.2021 19:55
Autor projektu
25.01.2021 23:24
Autor projektu
30.04.2021 17:04
Wydział Zrównoważonej Mobilności w Zarządzie Dróg Miejskich
30.04.2021 17:10
Wydział Zrównoważonej Mobilności w Zarządzie Dróg Miejskich
30.04.2021 17:12
Wydział Zrównoważonej Mobilności w Zarządzie Dróg Miejskich
30.04.2021 17:31
Koordynator w Zarządzie Dróg Miejskich
28.05.2021 08:46
Koordynator w Zarządzie Dróg Miejskich
01.06.2021 19:56
Autor projektu

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (2)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany
  • świetny i ważny projekt!
    Mieszkaniec15431  25.01.2021 20:33
  • Ścieżki rowerowe są potrzebne. Większe możliwości komunikacji rowerowej mogą odciążyć ruch samochodowy. Jestem na tak!
    Ewelina Giers  26.01.2021 02:25
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany