Chcemy buspasów w Dolinie Służewieckiej i Alei Sikorskiego
1590
Oceniony negatywnie
Pomysł na rok 2022
Lokalizacja Mokotów

Koszt pomysłu
25 000 zł
Kategoria
Poziom zgłaszanego projektu
dzielnicowy
Wyznaczenie buspasa w Dolinie Służewieckiej i Alei Sikorskiego między ul. Nowoursynowską a Sobieskiego.
Trzeba umożliwić płynność kursowania autobusów, którymi porusza się większość uczestników ruchu drogowego na jezdni - konieczne jest wyznaczenie buspasów w Dolinie Służewieckiej i Alei Sikorskiego.
Trzeba umożliwić płynność kursowania autobusów, którymi porusza się większość uczestników ruchu drogowego na jezdni - konieczne jest wyznaczenie buspasów w Dolinie Służewieckiej i Alei Sikorskiego.
Lokalizacja
Poziom zgłaszanego projektu:
dzielnicowy
Dzielnica:
Mokotów
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Dolina Służewiecka, Nowoursynowska, Al. Wilanowska
Lokalizacja na mapie:
Dane projektu
Skrócony opis projektu
Wyznaczenie buspasa w Dolinie Służewieckiej i Alei Sikorskiego między ul. Nowoursynowską a Sobieskiego.
Trzeba umożliwić płynność kursowania autobusów, którymi porusza się większość uczestników ruchu drogowego na jezdni - konieczne jest wyznaczenie buspasów w Dolinie Służewieckiej i Alei Sikorskiego.
Trzeba umożliwić płynność kursowania autobusów, którymi porusza się większość uczestników ruchu drogowego na jezdni - konieczne jest wyznaczenie buspasów w Dolinie Służewieckiej i Alei Sikorskiego.
Opis projektu
Wyznaczenie buspasa w Dolinie Służewieckiej i Alei Sikorskiego między ul. Nowoursynowską a Sobieskiego.
Ludzie wybierający komunikację publiczną, rezygnujący z komfortu dojazdu własnym samochodem, dbający o ograniczanie przyczyn smogu, nie powinni stać w korkach tworzonych przez samochody, w większości przewożące tylko kierowcę.
Powinni w zamian otrzymać coś niewymiernego: pierwszeństwo.
Na załączonych plikach przykładowy korek (Mapy Google), z zaznaczonymi dzięki aplikacji BusLive pozycjami autobusów - widać dublowanie numerów, co oznacza długotrwałe blokowanie autobusu.
Ludzie wybierający komunikację publiczną, rezygnujący z komfortu dojazdu własnym samochodem, dbający o ograniczanie przyczyn smogu, nie powinni stać w korkach tworzonych przez samochody, w większości przewożące tylko kierowcę.
Powinni w zamian otrzymać coś niewymiernego: pierwszeństwo.
Na załączonych plikach przykładowy korek (Mapy Google), z zaznaczonymi dzięki aplikacji BusLive pozycjami autobusów - widać dublowanie numerów, co oznacza długotrwałe blokowanie autobusu.
Projektowanie uniwersalne
Tak
Uzasadnienie realizacji projektu
Konieczne jest wprowadzenie buspasów tam, gdzie autobusy dzisiaj stoją w korkach, co nie jest robione z obawy przed kosztami politycznymi. Miasto jednak powinno być dla wszystkich - nie tylko dla samochodów.
Ludzie wybierający komunikację publiczną, rezygnujący z komfortu dojazdu własnym samochodem, dbający o ograniczanie przyczyn smogu, nie powinni stać w korkach tworzonych przez samochody, w większości przewożące tylko kierowcę.
Pasażerowie wybierający komunikację zbiorową powinni otrzymać coś w zamian: pierwszeństwo.
Ludzie wybierający komunikację publiczną, rezygnujący z komfortu dojazdu własnym samochodem, dbający o ograniczanie przyczyn smogu, nie powinni stać w korkach tworzonych przez samochody, w większości przewożące tylko kierowcę.
Pasażerowie wybierający komunikację zbiorową powinni otrzymać coś w zamian: pierwszeństwo.
Charakterystyka
Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu
Kosztorys
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
25 000,00 zł
Uzasadnienie negatywnej oceny projektu
Uzasadnienie negatywnej oceny projektu
Lista poparcia jest niepoprawnie wypełniona
Co sądzisz o tym pomyśle?
Dodaj komentarz