Biblioteka przyszłości - magiczne dywany dla dzieci

241
Niewybrany w głosowaniu
Pomysł na rok 2022
Lokalizacja Ursus
Autor pomysłu Aleksandra Olesińska
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
52 000 zł
Kategoria
  • kultura
Poziom zgłaszanego projektu
dzielnicowy
Zakup 4 magicznych dywanów z pakietem gier do Klubików Malucha w Bibliotekach Publicznych Dzielnicy Ursus.

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
dzielnicowy
Dzielnica:
Ursus
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Biblioteka Publiczna im. W.J. Grabskiego w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Zakup 4 magicznych dywanów z pakietem gier do Klubików Malucha w Bibliotekach Publicznych Dzielnicy Ursus.
Opis projektu
Magiczny Dywan to interaktywna pomoc dydaktyczna dedykowana do ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych. Zabawa i nauka z jej wykorzystaniem rozwija u dzieci dużą motorykę, koordynację wzrokowo-ruchową, spostrzegawczość i szybkość reakcji. Magiczny Dywan zawiera w sobie zintegrowany system czujników ruchu, projektor i komputer. Jego funkcjonalność umożliwia szerokie spektrum zastosowania w każdym pomieszczeniu, na jasnym, jednolitym podłożu.
Zakup 4 dywanów do każdej placówki pozwoli na przeprowadzanie zajęć, podczas których dzieci przeżyją wspaniałe przygody, począwszy od zwykłych zabaw po edukację poznawczą w wielu dziedzinach wiedzy.
Projektowanie uniwersalne
Tak
Uzasadnienie realizacji projektu
Zabawa i nauka z wykorzystaniem magicznych dywanów rozwija u dzieci motorykę, koordynację wzrokowo-ruchową, spostrzegawczość i szybkość reakcji. Zajęcia w bibliotece Publicznej są bezpłatne i ogólnodostępne.

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
Zakup magicznego dywanu wraz z pakietem gier 4 x 12 300 = 49 200 zł.
Oznakowanie 4 x 50 = 200
Montaż 4 x 850 = 3400
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
52 000,00 zł

Skutki realizacji

Skutki realizacji
Magiczny Dywan to interaktywna zabawa i nauka. Rozwija u dzieci dużą motorykę, koordynację wzrokowo-ruchową, spostrzegawczość i szybkość reakcji. Obraz wyświetlany ze specjalnie zaprojektowanego rzutnika tworzy „wirtualny, magiczny dywan”, na którym dzieci przeżywają wspaniałe przygody, począwszy od gier i zabaw ruchowych po edukację poznawczą ze wszystkich dziedzin wiedzy. Dziecko podczas zabawy ingeruje w jej tok za pomocą ruchów rękami lub nogami.
Projekt jest świetnym pomysłem na kreatywne spędzenie wolnego czasu dla dzieci.

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Brak komentarzy

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany