Kampania społeczna - wkład Romana Dmowskiego w odzyskanie niepodległości Polski

1945
Niewybrany w głosowaniu
Pomysł na rok 2022
Autor pomysłu Mateusz Kryczka
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
300 000 zł
Kategoria
  • edukacja
  • kultura
Poziom zgłaszanego projektu
ogólnomiejski
Kampania społeczna - wkład Romana Dmowskiego w odzyskanie niepodległości Polski.

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
ogólnomiejski
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Środki komunikacji miejskiej m. st. Warszawa; autobusy i tramwaje;

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Kampania społeczna - wkład Romana Dmowskiego w odzyskanie niepodległości Polski.
Opis projektu
Projekt polega na stworzeniu wizualnych spotów informujących o pozytywnym wkładzie Romana Dmowskiego w odzyskanie niepodległości, które będą przedstawiane w środkach komunikacji miejskiej. Spoty będą puszczane codziennie 8h dziennie w godzinach 6-10 oraz 16-20.
Sposób dotarcia do odbiorców - spoty wizualne w środkach komunikacji miejskiej.
Czas trwania kampanii - 1 miesiąc (od 11 Października do 11 Listopada)
Projektowanie uniwersalne
Tak
Uzasadnienie realizacji projektu
Edukacja historyczna społeczeństwa z obszaru historii, jakim jest odzyskanie niepodległości Polski. Wzmocnienie więzi społecznych pomiędzy mieszkańcami Warszawy, zwiększenie poczucia przynależności do kraju i miejsca zamieszkania. Zwiększenie szacunku do naszej historii. Wspieranie kultury Polski.

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
Koordynacja i przeprowadzenie kampanii społecznej - 300 000 zł
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
300 000,00 zł

Skutki realizacji

Skutki realizacji
Przeprowadzona kampanii z zakresu edukacji historycznej przyczyni się do zwiększenia wiedzy u odbiorców.

Modyfikacje

13.04.2021 14:13
Koordynator w Biurze Kultury
13.04.2021 14:18
Koordynator w Biurze Kultury
28.04.2021 11:49
Koordynator w Biurze Kultury
30.04.2021 13:31
Koordynator w Biurze Kultury

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (2)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany
  • Jak na koszt 300 tys. złotych kosztorys jest zaskakująco krótki.

    Chciałbym wiedzieć, ile będzie tych spotów, jaki jest koszt ich tworzenia, a jaki zamieszczania, kto odpowiada za merytoryczną zawartość tych spotów, itp., a nic na ten temat nie zostało podane.
    Mieszkaniec28236  30.06.2021 03:45
    • Dzień dobry,

      Dziękuję za zainteresowanie projektem. Poniżej odpowiedzi na Pana pytania.

      Koszty reklamy audio-wizualnej to często kilkadziesiąt (setki) tysięcy złotych. Z samego metra korzysta ok. 500 tys. osób dziennie, więc spodziewałem się dużych kosztów reklamy. Natomiast po zgłoszeniu projektu dostałem informację, że będą one darmowe, więc realny koszt będzie dużo, dużo niższy.

      Nie tworzyłem koncepcji spotu, moim celem jest, aby firmy, które będą brały udział w przetargu napracowały się przy ofercie, przedstawiły ciekawe pomysły i wtedy na podstawie zakresu oferty oraz ceny będzie można wybrać jedną z nich. Co do nadzoru merytorycznego, niestety ja nie mogę tego robić, ponieważ regulamin tego zabrania, natomiast wierzę, że nadzór miasta będzie wystarczający w tej kwestii.

      Pozdrawiam.
      Mateusz Kryczka  30.06.2021 08:14 Autor projektu
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany