Ścieżka rowerowa w stronę Marek

782
Oceniony negatywnie
Pomysł na rok 2022
Lokalizacja Targówek
Autor pomysłu Norbert Zielinski
Współautorzy Sebastian Gut
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
450 000 zł
Kategoria
  • komunikacja publiczna i drogi
  • przestrzeń publiczna
  • sport
Poziom zgłaszanego projektu
dzielnicowy
Projekt zakłada wybudowanie dobrze oświetlonej asfaltowej ścieżki rowerowej w stronę Marek. Aktualna ścieżka kończy się na skręcie do Ząbek (Radzymińska z Bystrą). Sama ścieżka byłaby poprowadzona maksymalnie do granicy dzielnicy Targówek oraz do ul. bystrej - Propozycje ścieżki w załączniku mapa.

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
dzielnicowy
Dzielnica:
Targówek
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Ulica Radzymińska - Mapa w załączniku
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:
Legenda mapy: Czerwona linia - Wybudowanie ścieżki rowerowej w stronę Marek (do końca granicy dzielnicy Targówek wzdłuż ul. Radzymińskiej) Zielona ścieżka - Jeśli będzie zgoda lasów miejskich w Warszawie na przeprowadzenie tędy ścieżki to połączy się z czerwoną tworząc jedną ścieżkę. Żółta linia - Istniejąca już ścieżka rowerowa
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Projekt zakłada wybudowanie dobrze oświetlonej asfaltowej ścieżki rowerowej w stronę Marek. Aktualna ścieżka kończy się na skręcie do Ząbek (Radzymińska z Bystrą). Sama ścieżka byłaby poprowadzona maksymalnie do granicy dzielnicy Targówek oraz do ul. bystrej - Propozycje ścieżki w załączniku mapa.
Opis projektu
Projekt zakłada wybudowanie dobrze oświetlonej asfaltowej ścieżki rowerowej w stronę Marek. Aktualna ścieżka kończy się na skręcie do Ząbek (Radzymińska z Bystrą). Sama ścieżka byłaby poprowadzona maksymalnie do granicy dzielnicy Targówek oraz do ul. bystrej - Propozycje ścieżki w załączniku mapa.
Projektowanie uniwersalne
Tak
Uzasadnienie realizacji projektu
Brak ścieżki rowerowej w stronę Marek

Charakterystyka

Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Szacunkowy koszt realizacji projektu:
450 000,00 zł

Uzasadnienie negatywnej oceny projektu

Uzasadnienie negatywnej oceny projektu
Projekt ten nie może zostać dopuszczony do głosowania, ponieważ nie jest możliwe zrealizowanie go w ciągu jednego roku budżetowego.

Budowa takiej drogi dla rowerów na wskazanym odcinku wymaga opracowania wielobranżowej dokumentacji technicznej, w tym między innymi budowy przepustów oraz obiektów inżynierskich. Konieczne jest m.in. uregulowanie odwodnienia drogi, wycinki drzew, ew. regulacja własności działek. Opracowanie takiej dokumentacji zajmuje od 6 do kilkunastu miesięcy, w zależności od poziomu skomplikowania i czasu oczekiwania na uzgodnienia (w tym od instytucji niezależnych od miasta). Dokumentację opracowuje na zlecenie ZDM firma wybrana w przetargu, którego przeprowadzenie (od ogłoszenia do podpisania umowy) zajmuje ok. 2 miesięcy. Po ukończeniu dokumentacji, konieczny jest przetarg na wykonawcę robót, który również trwa ok. 2 miesięcy. Następnie, od 2 do 6 miesięcy zajmuje sama budowa. W związku z tym, że prace nad realizacją możemy zacząć dopiero w 2022 r., nie jest możliwe zakończenie, odebranie i rozliczenie robót do 15 grudnia 2022 r., czyli w ciągu jednego roku budżetowego.

Modyfikacje

24.01.2021 16:40
Autor projektu
29.01.2021 11:24
Koordynator w Dzielnicy Targówek

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Brak komentarzy

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany