Programowanie od juniora do seniora na Bielanach
1428
Niewybrany w głosowaniu
Pomysł na rok 2022
Lokalizacja Bielany

Koszt pomysłu
141 420 zł
Kategoria
Poziom zgłaszanego projektu
dzielnicowy
W ramach projektu uczestnicy zajęć zdobędą wiedzę z zakresu programowania z wykorzystaniem robotów edukacyjnych. Projekt skierowany jest do dzieci w wieku przedszkolnym, szkolnym oraz dorosłych i seniorów.
Lokalizacja
Poziom zgłaszanego projektu:
dzielnicowy
Dzielnica:
Bielany
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
ul. J. Conrada 6, 01-922 Warszawa
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:
na terenie Szkoły Podstawowej nr 352
Lokalizacja na mapie:
Dane projektu
Skrócony opis projektu
W ramach projektu uczestnicy zajęć zdobędą wiedzę z zakresu programowania z wykorzystaniem robotów edukacyjnych. Projekt skierowany jest do dzieci w wieku przedszkolnym, szkolnym oraz dorosłych i seniorów.
Opis projektu
W ramach projektu uczestnicy zajęć zdobędą wiedzę z zakresu programowania z wykorzystaniem robotów edukacyjnych, które oswajają użytkowników z nowoczesną edukacją poprzez łączenie teorii z zabawą. Urządzenie zaprogramowane za pomocą kodu działa w rzeczywistości, dzięki czemu uczestnik zajęć może natychmiast oglądać i weryfikować efekty swojej pracy. Nauka programowania uczy kreatywnego podejścia do rozwiązywania problemów oraz logicznego myślenia.
Projekt wymaga zakupu materiałów oraz sprzętu potrzebnego do prowadzenia zajęć.
Projekt będzie realizowany od poniedziałku do piątku w godzinach umożliwiających udział w nim zainteresowanych. Przewidziane są dwa cykle zajęć. W ciągu jednego cyklu zajęć (4-5 miesięcy) przewidziane są trzy grupy dla uczniów ze szkół podstawowych (po 1 godz./tyg. Razem 48 godzin), dwie grupy przedszkolaków (po pół godz./tyg. Razem 16 godz.) oraz jedna grupa dla dorosłych i seniorów (po 1 godz./tyg. Razem 16 godz.). Grupy będą liczyły do 15 osób. Zajęcia będą prowadzone przez dwie osoby równocześnie. Cały projekt wymaga również zatrudnienia koordynatora.
Zasada ogólnodostępności:
• zasady rekrutacji:
Udział w grupach zajęciowych rezerwowany będzie telefonicznie lub mailowo.
O rezerwacji decydować będzie kolejność zgłoszeń.
• sposób informowania o rekrutacji:
Uczestnicy projektu będą informowani o rekrutacji z wykorzystaniem ogólnodostępnych środków informacji poprzez plakaty oraz poprzez stronę internetową szkoły, stronę www Urzędu Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy oraz profil Facebook budżetu obywatelskiego.
• termin rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji:
10.01.2022 – do wyczerpania limitu miejsc; 5.09.2022 - do wyczerpania limitu miejsc.
• kryteria naboru:
dzieci w wieku przedszkolnym, szkolnym oraz dorośli i seniorzy.
Projekt realizowany będzie w Szkole Podstawowej nr 352 w Warszawie ul. Conrada 6. Mieszkańcy korzystają z projektu nieodpłatnie.
Projekt wymaga zakupu materiałów oraz sprzętu potrzebnego do prowadzenia zajęć.
Projekt będzie realizowany od poniedziałku do piątku w godzinach umożliwiających udział w nim zainteresowanych. Przewidziane są dwa cykle zajęć. W ciągu jednego cyklu zajęć (4-5 miesięcy) przewidziane są trzy grupy dla uczniów ze szkół podstawowych (po 1 godz./tyg. Razem 48 godzin), dwie grupy przedszkolaków (po pół godz./tyg. Razem 16 godz.) oraz jedna grupa dla dorosłych i seniorów (po 1 godz./tyg. Razem 16 godz.). Grupy będą liczyły do 15 osób. Zajęcia będą prowadzone przez dwie osoby równocześnie. Cały projekt wymaga również zatrudnienia koordynatora.
Zasada ogólnodostępności:
• zasady rekrutacji:
Udział w grupach zajęciowych rezerwowany będzie telefonicznie lub mailowo.
O rezerwacji decydować będzie kolejność zgłoszeń.
• sposób informowania o rekrutacji:
Uczestnicy projektu będą informowani o rekrutacji z wykorzystaniem ogólnodostępnych środków informacji poprzez plakaty oraz poprzez stronę internetową szkoły, stronę www Urzędu Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy oraz profil Facebook budżetu obywatelskiego.
• termin rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji:
10.01.2022 – do wyczerpania limitu miejsc; 5.09.2022 - do wyczerpania limitu miejsc.
• kryteria naboru:
dzieci w wieku przedszkolnym, szkolnym oraz dorośli i seniorzy.
Projekt realizowany będzie w Szkole Podstawowej nr 352 w Warszawie ul. Conrada 6. Mieszkańcy korzystają z projektu nieodpłatnie.
Projektowanie uniwersalne
Nie
Projektowanie uniwersalne - Uzasadnienie
Projekt nie uwzględnia wszystkich potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Uzasadnienie realizacji projektu
Nauczanie programowania ma na celu rozbudzenie potrzeby wytyczania nowych ścieżek rozwoju oraz kreatywnego wykorzystywania możliwości jakie dają nowe technologie.
Charakterystyka
Kategoria tematyczna projektu
Kosztorys
Kosztorys realizacji projektu
Wynagrodzenie = 22 200,00 zł
- osoba (osoby) prowadząca zajęcia = 19 200,00 zł
- koordynator projektu = 3 000,00 zł
Wyposażenie = 113 740,00 zł
- roboty edukacyjne (32x 600,00 zł) = 19 200,00 zł
- materiały i akcesoria do nauki programowania= 2 000,00 zł
- komputer all in one (15x 3 500,00 zł) - dla uczestników = 52 500,00 zł
- komputer all in one (1x 5 000,00 zł) - dla prowadzącego = 5 000,00 zł
- tablet - dla uczestników młodszych i ewentualnie seniorów = 15 000,00 zł
- tablet - dla prowadzącego = 1 200,00 zł
- oprogramowanie + drukarka = 13 000,00 zł
- papier ksero = 120,00 zł
- toner do drukarki = 2 000,00 zł
- Szafa do przechowywania robotów oraz sprzętu elektronicznego: szafka na pojemniki, wymiary 123/70,4/45cm = 2 240,00 zł
- Szafa do przechowywania robotów oraz sprzętu elektronicznego: Szafka z drzwiami podwójna, wymiary 123/70,4/45cm = 1 480,00 zł
Pozostałe koszty = 5 480,00 zł
- Koszty oznakowania projektu (plakaty, nalepki) i reklamy = 1 500,00 zł
- Zakup środków czystości (dla szkoły w której realizowany jest projekt) = 800,00 zł
- Opłata za media (energia elektryczna, zużycie wody) = 900,00 zł
- Dyplomy za udział w projekcie = 190,00 zł
- Medale dla uczestników projektu (projekt, przygotowanie do produkcji, medale ze wstążkami) = 2 090,00 zł
Suma = 141 420,00 zł
- osoba (osoby) prowadząca zajęcia = 19 200,00 zł
- koordynator projektu = 3 000,00 zł
Wyposażenie = 113 740,00 zł
- roboty edukacyjne (32x 600,00 zł) = 19 200,00 zł
- materiały i akcesoria do nauki programowania= 2 000,00 zł
- komputer all in one (15x 3 500,00 zł) - dla uczestników = 52 500,00 zł
- komputer all in one (1x 5 000,00 zł) - dla prowadzącego = 5 000,00 zł
- tablet - dla uczestników młodszych i ewentualnie seniorów = 15 000,00 zł
- tablet - dla prowadzącego = 1 200,00 zł
- oprogramowanie + drukarka = 13 000,00 zł
- papier ksero = 120,00 zł
- toner do drukarki = 2 000,00 zł
- Szafa do przechowywania robotów oraz sprzętu elektronicznego: szafka na pojemniki, wymiary 123/70,4/45cm = 2 240,00 zł
- Szafa do przechowywania robotów oraz sprzętu elektronicznego: Szafka z drzwiami podwójna, wymiary 123/70,4/45cm = 1 480,00 zł
Pozostałe koszty = 5 480,00 zł
- Koszty oznakowania projektu (plakaty, nalepki) i reklamy = 1 500,00 zł
- Zakup środków czystości (dla szkoły w której realizowany jest projekt) = 800,00 zł
- Opłata za media (energia elektryczna, zużycie wody) = 900,00 zł
- Dyplomy za udział w projekcie = 190,00 zł
- Medale dla uczestników projektu (projekt, przygotowanie do produkcji, medale ze wstążkami) = 2 090,00 zł
Suma = 141 420,00 zł
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
141 420,00 zł
Skutki realizacji
Skutki realizacji
Nauczanie programowania przyczyni się do rozbudzenia potrzeb wytyczania nowych ścieżek rozwoju oraz kreatywnego wykorzystywania możliwości jakie dają nowe technologie.
Modyfikacje
28.01.2021 11:01
23.03.2021 13:41
28.04.2021 09:12
28.04.2021 12:09
28.04.2021 12:21
Co sądzisz o tym pomyśle?
Dodaj komentarzBrak komentarzy