Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych przez ulicę Rozbrat
230
Dopuszczony do głosowania
Pomysł na rok 2023
Lokalizacja Śródmieście

Koszt pomysłu
449 000 zł
Kategoria
Poziom zgłaszanego projektu
dzielnicowy
Budowa azyli na przejściach dla pieszych na ulicy Rozbrat na odcinku od ul. Miechowskiej do ul. Książęcej. Wraz z uporządkowaniem parkowania samochodów w sposób, w jaki zostało to zrobione ostatnio na poprzedzającym odcinku ulicy.
Lokalizacja
Poziom zgłaszanego projektu:
dzielnicowy
Dzielnica:
Śródmieście
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Ulica Rozbrat na odcinku od ul. Miechowskiej do ul. Książęcej
Lokalizacja na mapie:
Dane projektu
Skrócony opis projektu
Budowa azyli na przejściach dla pieszych na ulicy Rozbrat na odcinku od ul. Miechowskiej do ul. Książęcej. Wraz z uporządkowaniem parkowania samochodów w sposób, w jaki zostało to zrobione ostatnio na poprzedzającym odcinku ulicy.
Opis projektu
Ulica Rozbrat jest ulicą szeroką, w obecnym kształcie zbudowaną w latach 60tych XX wieku. Szerokość ulicy prowokuje do bardzo szybkiej jazdy w samym sercu Powiśla. Wzdłuż ulicy znajdują się 4 przejścia dla pieszych. Wszystkie prowadzą do Parku im. Rydza-Śmigłego. Wielokrotnie dochodziło na tych przejściach do wypadków z udziałem pieszych, niemal codziennie jest tam niebezpiecznie.
Zgłaszamy projekt polegający na wybudowaniu trwałych azyli dla pieszych na środku przejść przez jezdnię ulicy Rozbrat na odcinku od ul. Miechowskiej do ul. Książęcej. Azyli trwałych wykonanych z granitowych krawężników oraz kostki kamiennej.
Z równoczesnym uporządkowaniem parkowania - na jezdni ulicy Rozbrat wzdłuż kierunku jazdy, zamiast na chodnikach.
Zgłaszamy projekt polegający na wybudowaniu trwałych azyli dla pieszych na środku przejść przez jezdnię ulicy Rozbrat na odcinku od ul. Miechowskiej do ul. Książęcej. Azyli trwałych wykonanych z granitowych krawężników oraz kostki kamiennej.
Z równoczesnym uporządkowaniem parkowania - na jezdni ulicy Rozbrat wzdłuż kierunku jazdy, zamiast na chodnikach.
Projektowanie uniwersalne
Tak
Uzasadnienie realizacji projektu
Realizacja projektu zapewni o wiele większe bezpieczeństwo pieszych podczas przekraczania jezdni ulicy Rozbrat w drodze do Parku im. Rydza-Śmigłego. Jednoczesne uporządkowanie parkowania zwiększy ilość miejsc postojowych, a także uwolni chodniki od samochodów.
Charakterystyka
Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu
Kosztorys
Kosztorys realizacji projektu
Kosztorys:
1. Budowa azyli na czterech przejściach dla pieszych w standardzie granitowym – 4 x 30 000 = 120 000 zł
2. Zmiana organizacja ruchu na drodze na odcinku 550 m – 190 000 zł
3. Roboty budowlane związane ze zmianą w doświetleniu przejść dla pieszych = 90 000 zł
4. Przygotowanie dokumentacji projektowej branży drogowej – 34 000 zł
5. Przygotowanie dokumentacji projektowej branży elektrycznej – 15 000 zł
Łącznie: 449 000 zł
1. Budowa azyli na czterech przejściach dla pieszych w standardzie granitowym – 4 x 30 000 = 120 000 zł
2. Zmiana organizacja ruchu na drodze na odcinku 550 m – 190 000 zł
3. Roboty budowlane związane ze zmianą w doświetleniu przejść dla pieszych = 90 000 zł
4. Przygotowanie dokumentacji projektowej branży drogowej – 34 000 zł
5. Przygotowanie dokumentacji projektowej branży elektrycznej – 15 000 zł
Łącznie: 449 000 zł
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
449 000,00 zł
Skutki realizacji
Skutki realizacji
Poprawa warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych prowadzących do terenu parkowego. Zmniejszenie liczby miejsc postojowych związanych z uporządkowaniem parkowania.
Modyfikacje
28.04.2022 09:46
Co sądzisz o tym pomyśle?
Dodaj komentarzBrak komentarzy