Pumptrack na Białołęce!

1762
Niewybrany w głosowaniu
Pomysł na rok 2023
Lokalizacja Białołęka
Autor pomysłu Bartłomiej Babik
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
571 000 zł
Kategoria
  • przestrzeń publiczna
  • sport
  • zieleń miejska
Poziom zgłaszanego projektu
dzielnicowy
Budowa pierwszego pumptracku na Białołęce wraz z punktem naprawy rowerów, monitoringiem, oświetleniem oraz tzw. "małą architekturą" (nasadzenia zieleni, ławeczki, kosze na śmieci).

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
dzielnicowy
Dzielnica:
Białołęka
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
ul. Vincenta van Gogha 1
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Budowa pierwszego pumptracku na Białołęce wraz z punktem naprawy rowerów, monitoringiem, oświetleniem oraz tzw. "małą architekturą" (nasadzenia zieleni, ławeczki, kosze na śmieci).
Opis projektu
Pumptrack to specjalnie przygotowany, niewielki tor łączący jazdę jednośladem (zwykle rowerem) i wszechstronny trening. Zbudowany jest on z szybkich zakrętów i muld. Wyrabia on u użytkowników refleks, zmysł równowagi oraz kondycję. Tor zbudowany jest z użyciem asfaltu lub innej nawierzchni pozwalającej na długotrwałe użytkowanie bez konieczności częstej konserwacji i ma kształt zamkniętej pętli, która powoduje, że jazda nie wymaga pedałowania.
Na terenie Pumtracku znajdą się miejsca dla pojazdów wraz z punktem ich naprawy, monitoring, oświetlenie oraz tzw. "mała architektura" (nasadzenia zieleni, ławeczki, kosze na śmieci).
Pełny kosztorys projektu:
Oświetlenie – solarne z odpowiednią ilością luxów oświetlenia dla tego typu obiektów, koszt ok. 40.000 zł
Badanie gruntu – prace ziemne, odwierty, koszt: 4.000 zł
Budowa nowego obiektu (kompleksowa) – prace ziemne (nawiezienie nowego materiału, kruszywa), położenie nawierzchni asfaltowej, usypanie wałów ziemnych, wyprofilowanie trasy, budowa zjazdu i wjazdu na teren, koszt: 150.000 zł
Projekt wielobranżowy – prace projektowe, koszt: 11.000 zł
Nadzory techniczne - koszt: 6.000 zł
Parking dla rowerów – miejsca do parkowania rowerów - koszt: 9.000 zł
Stacja naprawy rowerów – miejsca do parkowania rowerów, koszt: 10.000 zł
Monitoring – montaż kamer – możliwość podglądu przez administratora obiektu, umowa na wezwanie patrolu interwencyjnego, koszt: 40.000 zł
Mała architektura – ciągi komunikacyjne, nasadzenia zieleni, ławeczki, kosze na śmieci itp. koszt: 35.000 zł
Koszty utrzymania (roczne): 15.000
Łączny koszt projektu: 320.000 zł
Projektowanie uniwersalne
Tak
Uzasadnienie realizacji projektu
Białołęka jest młodą i stale rozwijającą się Dzielnicą. Zamieszkują tu przeważnie młode rodziny z dziećmi. Na terenie Dzielnicy znajduję się tylko jeden skatepark, więc niezwykle ważny jest rozwój tego typu infrastruktury sportowej. Budowa Pumptracku z miejscami do spędzania czasu dla młodzieży to kolejny krok do rozwoju naszej Dzielnicy i zachęcenia ich do spędzania aktywnego czasu na świeżym powietrzu.

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
Oświetlenie – solarne z odpowiednią ilością luxów oświetlenia dla tego typu obiektów, koszt ok. 80.000 zł
Badanie gruntu – prace ziemne, odwierty, koszt: 5.000 zł
Budowa nowego obiektu (kompleksowa) – prace ziemne (nawiezienie nowego materiału, kruszywa), położenie nawierzchni asfaltowej, usypanie wałów ziemnych, wyprofilowanie trasy, budowa zjazdu i wjazdu na teren, koszt: 300.000 zł
Projekt wielobranżowy – prace projektowe, koszt: 15.000 zł
Nadzory techniczne - koszt: 6.000 zł
Parking dla rowerów – miejsca do parkowania rowerów - koszt: 15.000 zł
Stacja naprawy rowerów – miejsca do parkowania rowerów, koszt: 20.000 zł
Monitoring – montaż kamer – możliwość podglądu przez administratora obiektu, umowa na wezwanie patrolu interwencyjnego, koszt: 50.000 zł
Mała architektura – ciągi komunikacyjne, nasadzenia zieleni, ławeczki, kosze na śmieci itp. koszt: 50.000 zł
Koszty utrzymania (roczne): 30.000
Łączny koszt projektu: 571.000 zł
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
571 000,00 zł

Skutki realizacji (wypełnia pracownik Urzędu m.st. Warszawy)

Skutki realizacji
Budowa toru do jazdy na rowerach wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

Modyfikacje

25.04.2022 09:49
Wydział Inwestycji dla Dzielnicy Białołęka

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Brak komentarzy

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany