Budowa bezpośredniego połączenia wysokiego Ursynowa z obwodnicą S2 na wysokości remizy, zgodnie z zatwierdzonym planem.

477
Oceniony negatywnie
Pomysł na rok 2017
Lokalizacja Ursynów
Autor pomysłu Krzysztof Olędzki
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
50 000 zł
Kategoria
  • komunikacja/drogi
Poziom zgłaszanego projektu
ogólnodzielnicowy
Budowa bezpośredniego połączenia wysokiego Ursynowa z obwodnicą S2 na wysokości remizy, zgodnie z zatwierdzonym planem. Rozebranie wszystkich progów zwalniających wybudowanych sprzecznie z prawem na Ursynowie.

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
ogólnodzielnicowy
Dzielnica:
Ursynów
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
S2
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Budowa bezpośredniego połączenia wysokiego Ursynowa z obwodnicą S2 na wysokości remizy, zgodnie z zatwierdzonym planem. Rozebranie wszystkich progów zwalniających wybudowanych sprzecznie z prawem na Ursynowie.
Opis projektu
Firma Astaldi wykonawca Ursynowskiego odcinka obwodnicy, ma zaprojektować i wybudować dwa zjazdy z autostrady przed tunelem. Jeden łączący wiaduktem z ul. Indiri Gandhi, oraz techniczny z ul. Filipiny Płaskowickiej na wysokości remizy.

Firma Astaldi potwierdziła, że jest możliwość wybudowania i oddania w pierwszej kolejności łącznika technicznego na przeciwko remizy tak by służył mieszkańcom do dojazdu do obwodnicy z pominięciem ul. Puławskiej.

Projekt zakłada wybudowanie przewidzianych umową odcinków ulic i oddanie ich w zakresie wjazdu na S2.
Uzasadnienie realizacji projektu
Ludzie tam stoją w tak ogromnych korkach, a tak prosto i praktycznie bez kosztów można by te korki zlikwidować.

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
50 kpln
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
50 000,00 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
NIE

Modyfikacje

13.03.2016 14:40
Autor projektu
25.03.2016 11:02
Wydział Budżetu Obywatelskiego w Centrum Komunikacji Społecznej

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (8)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany
  • Projekt spowoduje wlanie się ruchu tranzytowego z POW w Ursynów, zablokuje dość poprawnie zorganizowany ruch na węźle POW Puławska, a ponadto skomplikuje prowadzenie robót budowlanych na budowie POW.
    Mieszkaniec1705  15.01.2016 09:46
    • Niby jak ma spowodować wlanie się ruchu skora to ma być tylko dojazd do s2 w jedną stronę?

      panadto jesteśmy w stanie zaprojektować skrzyżowanie na końcu S2 tak by było przejezdne

      na czym miałyby polegać komplikacje robót?
      Krzysztof Olędzki  15.01.2016 10:08 Autor projektu
    • PJANOWSKI - proszę tam pojechać rano albo wieczorkiem to empirycznie Pan się przekona jak "poprawnie zorganizowany" jest ruch. Polecam pojechać ulicą Płaskowickiej w Puławską w lewo :-)
      Mieszkaniec1534  15.01.2016 10:38
  • Bardzo dobry pomysł!!! To odblokuje trochę skrzyżowanie Płaskowickiej-Puławska.
    Mieszkaniec1534  15.01.2016 10:35
  • Już w zeszłym roku był Pan informowany, że taki projekt jest niemożliwy z wielu powodów. Nie byłoby uczciwie je tutaj przypomnieć?
    Mikołaj Pieńkos  17.01.2016 10:52
    • Uczciwie to jedynym powodem był brak podpisanej umowy z wykonawcą.
      Teraz juz jest podpisana. Co oznacza, że na wyrost w zeszłej edyjci nie przepuszczprzepuszcza no tego projektu.
      Krzysztof Olędzki  17.01.2016 11:00 Autor projektu
    • To ja wyliczę jeszcze parę:
      1) teren nie należy do miasta/dzielnicy. Zostanie przejęty na rzecz GDDKiA na mocy decyzji ZRID, która będzie wydana w 2017. Tak więc nawet przez chwilę dzielnica nie będzie miała prawa tam inwestować.
      2) Zjazd zostanie wybudowany przez GDDKiA - co niby ma zatem zrobić dzielnica za te 150 tys. które Pan przewidział w projekcie? To zdecydowanie za mało, by wybudować taką drogę samodzielnie. Chyba że przewiduje Pan, że to środki na "łapówkę" dla wykonawcy, za to że wykona prace szybciej
      3) Otworzenie takiego zjazdu przed ukończeniem tunelu utrudni prace budowlane (bo wykonawca będzie miał ograniczony plac budowy) i zjazd z S2 (konieczność likwidacji lub przebudowy zawrotki na końcu obwodnicy).
      Mikołaj Pieńkos  17.01.2016 13:42
    • 1 wiem, nie szukam trudności, tylko rozwiązań.
      2. Nie nazwał bym łapówki, tylko rekompensatą za zmianę kolejności prac.
      3. Wykonawca publicznie potwierdził, że da rade.
      Krzysztof Olędzki  17.01.2016 13:50 Autor projektu
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany