LABORATORIUM JĘZYKOWE NA REDUTOWEJ 37 - SP 238
1893
Wybrany w głosowaniu - Projekt zwycięski /
Zrealizowano
Pomysł na rok 2016
Lokalizacja Wola
Ulrychów + Odolany

Koszt pomysłu
35 000 zł
Kategoria
Poziom zgłaszanego projektu
lokalny
PROJEKT ZAKŁADA UTWORZENIE 2 PRACOWNI DO NAUKI JĘZYKÓW OBCYCH, DZIĘKI CZEMU UCZNIOWIE BĘDĄ MOGLI EFEKTYWNIEJ UCZYĆ SIĘ JĘZYKA.
Realizacja pomysłu
Aktualizacja:
19.10.2016 16:17
W ramach projektu zakupiono sprzęt i wyposażono laboratorium językowe w Szkole Podstawowej nr 238.
Jednostka odpowiadająca za realizację:
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty dla Dzielnicy Wola
Lokalizacja
Poziom zgłaszanego projektu:
lokalny
Dzielnica:
Wola
Obszar objęty pomysłem:
Ulrychów + Odolany
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
UL. REDUTOWA 37
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:
PRACOWNIE ZLOKALIZOWANE BĘDĄ W 2 KLASACH SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 238
Lokalizacja na mapie:
Dane projektu
Skrócony opis projektu
PROJEKT ZAKŁADA UTWORZENIE 2 PRACOWNI DO NAUKI JĘZYKÓW OBCYCH, DZIĘKI CZEMU UCZNIOWIE BĘDĄ MOGLI EFEKTYWNIEJ UCZYĆ SIĘ JĘZYKA.
Opis projektu
Projekt zakłada dostawę, szkolenie z obsługi, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu i oddanie 2 pracowni językowych „pod klucz” do pracowni językowych. Każda pracownia posiadać będzie 16 stanowisk uczniowskich i jedno stanowisko nauczyciela. Elementy niezbędne do wyposażenia technicznego pracowni: układy elektroniczne, słuchawki wyższej klasy z mikrofonem elektretowym do każdego stanowiska uczniowskiego, rozmieszczenie pulpitu nauczyciela i układu rozmownego uczniów. Zestaw podstawowych mebli do pracowni językowej: duże biurko nauczyciela z miejscem na komputer, drukarkę itp., biurka dla uczniów w wysokim standardzie wykończenia mebli. Wyposażenie pracowni powinno spełniać następujące funkcje: - odtwarzanie audycji w systemie głośno-mówiącym - prowadzenie wykładu przez nauczyciela z jednoczesnym nagrywaniem - odtwarzanie audycji – wykładu z kompaktowego rejestratora MP – 3 - nagrywanie wypowiedzi wybranego ucznia na kompaktowy rejestrator MP – 3 - konwersacja nauczyciel- uczniowie z jednoczesnym nagrywaniem - konwersacja wybrany uczeń- pozostali uczniowie z jednoczesnym nagrywaniem - konwersacja nauczyciel- wybrana grupa uczniów, dla pozostałych uczniów audycja z kompaktowego rejestratora MP- 3 - tworzenie grupy konwersacyjnej - praca w parach - przygotowanie wykładu przez nauczyciela na PenDrive USB lub karcie SD/MMC - . Pracownia musi być wyposażona w możliwość podłączenia urządzeń zewnętrznych, w szczególności komputera osobistego, poprzez gniazdo USB. W celu obsługi pracowni w zestawie musi znajdować się oprogramowanie umożliwiające prowadzenie lekcji za pomocą komputera osobistego oraz nagrywanie prowadzonych zajęć. Wszystkie stanowiska winny być wyposażone w krzesła, słuchawki, mikrofony i głośniki, a stanowisko nauczyciela dodatkowo powinno zawierać odtwarzacz ( płyty + mp3). Każda pracownia powinna być również wyposażona w telewizor co najmniej 42" z możliwością podłączenia komputera lub tablicę multimedialną.
Uzasadnienie realizacji projektu
Dzięki nowoczesnemu wyposażeniu możliwe będzie skuteczne nauczanie języka obcego w szkole. Z pracowni będzie korzystać co najmniej 550 uczniów. Skuteczność przyswajania nowej wiedzy dzięki takiemu wyposażeniu zwiększa się o kilkadziesiąt procent w stosunku do tradycyjnego nauczania. Nauczyciel zdalnie steruje ekranem i klawiaturą ucznia, mając możliwość blokowania go w celu zwiększenia uwagi lub w celu indywidualnego nauczania.
Charakterystyka
Kategoria tematyczna projektu
Kosztorys
Kosztorys realizacji projektu
wyposażenie 2 pracowni w sprzęt, oprogramowanie, meble, przeszkolenie, dostosowanie sieci wyceniłam na ok. 35000 zł.
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
35 000,00 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
TAK
Rodzaj oraz szacunkowa wartość kosztów eksploatacji efektu realizacji projektu w
kolejnych latach
koszty eksploatacji
Szacunkowy roczny koszt eksploatacji:
500,00 zł
Co sądzisz o tym pomyśle?
Dodaj komentarzMożna by dorzucić w ramach projektu organizację grup dla innych zainteresowanych osób. Zajęcia mógłby prowadzić np. nauczyciel ze szkoły. Nie wiem tylko czy w ramach projektu można by przewidzieć wynagrodzenie dla prowadzącego zajęcia.