Tempo 30 na Sadach Żoliborskich

1429
Wycofany przez autora
Pomysł na rok 2018
Lokalizacja Żoliborz
Obszar 2 - Sady Żoliborskie-Zatrasie
Autor pomysłu Michał Rapacki
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
81 611 zł
Kategoria
  • komunikacja/drogi
  • przestrzeń publiczna
Poziom zgłaszanego projektu
lokalny
"Zalegalizowanie" istniejącej na Sadach Żoliborskich strefy ograniczenia prędkości do 30 km/h. Ustawienie znaków "strefa ograniczenia prędkości" przy wjazdach na osiedle, usunięcie istniejących znaków ograniczenia prędkości (i innych) wewnątrz osiedla.

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
lokalny
Dzielnica:
Żoliborz
Obszar objęty pomysłem:
Obszar 2 - Sady Żoliborskie-Zatrasie
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Ulice: Sady Żoliborskie, Braci Załuskich, Gojawiczyńskiej
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
"Zalegalizowanie" istniejącej na Sadach Żoliborskich strefy ograniczenia prędkości do 30 km/h. Ustawienie znaków "strefa ograniczenia prędkości" przy wjazdach na osiedle, usunięcie istniejących znaków ograniczenia prędkości (i innych) wewnątrz osiedla.
Opis projektu
Ustawienie znaków "strefa ograniczenia prędkości" przy wjazdach na osiedle:
- ulica Braci Załuskich przy Broniewskiego, Tołwińskiego i Włościańskiej,
- ulica Sady Żoliborskie przy Krasińskiego
- ulica Gojawiczyńskiej przy Kłodawskiej
Usunięcie istniejących znaków ograniczenia prędkości (i innych niepotrzebnych w strefie Tempo 30) wewnątrz osiedla.
Uzasadnienie realizacji projektu
Wprowadzenie stref „Tempo 30” pozwala zapewnić bezpieczeństwo i pogodzić interesy zmotoryzowanych i niezmotoryzowanych na wąskich uliczkach osiedlowych. Realizacja projektu na Sadach Żoliborskich uporządkuje oznakowanie (możliwość likwidacji wielu niepotrzebnych znaków), zlikwiduje absurdy typu "koniec ograniczenia prędkości" na ulicy Braci Załuskich obok szkoły, jest zgodna z dobrymi praktykami żoliborskimi (na całym niemal Żoliborzu na ulicach lokalnych obowiązuje Tempo 30).

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
Koszty realizacji 47000 zł netto
Projekty stałej i czasowej organizacji ruchu 13 000 zł netto,
Nadzory inwestorskie 4000 zł netto
Nadzory autorskie 2000 zł netto,
znak BP 350 zł netto. Razem 66350x1,23 = 81 610,50 zł brutto
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
81 610,50 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
TAK
Rodzaj oraz szacunkowa wartość kosztów eksploatacji efektu realizacji projektu w kolejnych latach
Uwzględniono malowanie oznakowania poziomego, naprawę znaków drogowych pionowych.
Koszt eksploatacji wynosi 2000,00 zł rocznie
Szacunkowy roczny koszt eksploatacji:
2 000,00 zł

Modyfikacje

20.03.2017 16:35
Autor projektu
11.04.2017 17:33
Wydział Infrastruktury_Żoliborz_1
25.05.2017 22:38
Autor projektu

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (1)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany