Wydział Oświaty i Wychowania dla Dzielnicy Praga Południe - zmiany z 2018-04-17 09:19:17
Powrót do projektu

Integracyjny Piknik pod chmurką w Szkole Podstawowej nr 246 w Warszawie

status: ZgłoszonyTrwa ocena


Organizacja integracyjnego, ogólnodostępnego Pikniku pod chmurką na terenie Szkoły Podstawowej nr 246

ul. Białowieska 22 w Warszawie.

Lokalizacja na mapie

długość geograficzna: 21.0929399728775
szerokość geograficzna: 52.238385109536

Dzielnica

Praga-Południe


Charakter projektu

Lokalny , Praga-Południe


Lokalizacja projektu

ul. Białowieska 22

Istotne informacje o lokalizacji


Klasyfikacja projektu

  • kultura

Potencjalni odbiorcy projektu

  • dzieci
  • młodzież
  • rodziny z dziećmi

Zasady korzystania z efektu realizacji projektu przez ogół mieszkańców

Planowany termin to 31 maja - 1 czerwca 2019 r. z możliwym przesunięciem w zależności od warunków pogodowych lub innych niesprzyjających okoliczności niezależnych. Planowana liczba uczestników - 250-300 osób.Piknik odbyłby się w godzinach 10:00 - 15:00. Udział w pikniku będzie bezpłatny dla każdego mieszkańca.

Informacja o realizowanym projekcie i możliwości udziału w nim zostanie zamieszczona na stronie internetowej Szkoły (www.sp246.waw.pl) oraz będą rozpowszechnione papierowe plakaty o projekcie w przestrzeni Szkoły i w Urzędzie Dzielnicy Praga-Południe.


Pełny opis projektu

Projekt zakłada dofinansowanie rodzinnego pikniku integracyjnego, który odbyłby się już po raz kolejny na terenie Szkoły Podstawowej nr 246 w Warszawie.

Poprzednie pikniki cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem nie tylko wśród uczniów naszej szkoły, ale również społeczności lokalnej. Podczas imprezy bawiło się kilkaset osób. Do zorganizowania festynu włączają się instytucje współpracujące ze szkołą m. in. harcerze z ZHP, Fundacja "Pozytywna Praga", bank PKO BP współpracujący przy programie SKO, szkoły językowe Early Stage i Enjoy, szkolny Klub Sportowy KS 246, Klub UKJ OOKAMI i wiele innych podmiotów w zależności od tematyki. W czasie imprezy przewidziano występy artystyczne uczniów naszej placówki oraz innych środowisk, pokaz kina letniego pod chmurką, koncert, turnieje: tenisa stołowego oraz piłki nożnej, konkursy dla dzieci, młodzieży i dorosłych, gry i zabawy rodzinne, wykłady naukowe, gry i zawody sportowe, pokazy sportowe, kąciki plastyczne, poczęstunek.


Uzasadnienie dla realizacji projektu

Pikniki bardzo integrują społeczność i cieszą się olbrzymim powodzeniem. Integrują społeczność nie tylko szkolną ale również włączają szkolnych sąsiadów oraz różne lokalne instytucje. Tworzą przestrzeń całym rodzinom dla wspólnego, aktywnego spędzania wolnego czasu. Na ubiegłorocznym pikniku, który odbył się w kwietniu bawiło się kilkaset osób. Były występy młodych artystów, gry i zabawy dla dzieci, konkursy, zawody sportowe, pokazy, loteria. Uczestnictwo tak wielu osób potwierdza, że tego typu impreza jest bardzo potrzebna i jest wyjątkową okazją do poznania się i wspólnej zabawy.


Wstępny kosztorys projektu wraz z wyszczególnieniem jego składowych

plakaty – projekt i druk - 500 zł

materiały - 2500 zł, tj.

torby białe materiałowe – 200 sztuk – 265zł

pastele do tkanin 15 kolorów Pentel – 5 opakowań x 20zł = 100zł

pastele – 7 opakowań x 20zł = 140zł

flamastry – 5 opakowań x 12zł = 60zł

markery – 10 sztuk x 2.5zł= 25zł

kredki typu bambino – 5 opakowań x 5zł = 25zł

plastelina – 6 opakowań x 5zł = 30zł

papier kolorowy ryza mix 500 szt. – 2 opakowania x 70zł = 140zł

papier techniczny kolorowy A4 w ryzie po 100 sztuk (niebieski, zielony, żółty, czerwony, pomarańczowy) – 5 ryz x 12zł = 60zł

papiery do wycinanek – 10 x 3zł= 30zł

bloki techniczne A3 – 5 x 6zł = 30zł

kleje w sztyfcie np. typu Astra– 20 sztuk x 3zł= 60zł

klej introligatorski w wiaderku CR – 1 szt = 25zł

klej typu Magic - 10 szt. x 2.5zł = 25zł

taśma klejąca – 10szt x 2zł = 20zł

taśma dwustronna- 5 x 10zł= 50zł

kolorowe tasiemki satynowe – 20zł

nożyczki wzorki – 20zł

farby typu Tempera 1l – 5 kolorów (niebieski, zielony, czerwony, żółty, różowy) x 20zł = 100zł

pędzle grube – 4 szt x 5zł – 20zł

bibuła mix 10 kolorów - 2 paczki x 10zł = 20zł

dziurkacze ozdobne (kwiatki, serce) – 60zł

kredki do malowania buzi – 2 x 20zł = 40zł

rakietki do tenisa stołowego – 10 szt. x 10zł = 100zł

piłeczki tenisowe - 100szt – 35zł



Poczęstunek podczas projekcji filmu – pizza np.Telepizza 40szt x 25zł (320 porcji) – koszt 1000zł



usługa kina letniego - 4000 zł - wysokiej klasy sprzęt do projekcji, dobór repertuaru, licencje filmowe, licencje OZZ, leżaki – ekran dmuchany mały o wymiarach: 5,4 m x 4,3 m

występ zespołu – 5000zł

usługa wypożyczenia zabawek dla dzieci - 1.500 zł -rozstawienie, obsługa techniczna, opieka animatora, składanie - duża zjeżdżalnia

wypożyczenie namiotów: 3 sztuki - 3mx6m po 300zł = 900zł,

3 sztuki - 3mx3m po 200zł = 600zł

Razem usługa (z dowozem- 1 doba) = 1500zł

nagrody w konkursach (gry planszowe, książki, dyplomy) 2500 zł, tj.

zestawy rakietek do tenisa stołowego – kat. klasy 1-3, 4-5, 6-7 –

9 zestawów x 20zł = 180zł

3 piłki nożne – 3x50zł = 150zł

rakietki do badmintona – 10 szt. x 20zł = 200zł

piłki gumowe – 20 szt. x 10zł = 200zł

skakanki – 20 szt. x 5zł = 100zł

piłki zośki – 20 szt. x 5zł = 100zł

bidony – 20 szt x 10zł = 200zł

saszetki nerki dla dzieci – 5 szt x 20zl = 100zł

kredki 30 szt x 5zł – 150zł

gry (do 10zł) – bingo, bierki, karty do gry, karty Piotruś, pchełki, mini puzzle, szachy/warcaby mini magnetyczne – 30 szt x 10zł – 300zł

dyplomy – 100szt = 100zł

książki – 10-12 pozycji - 150zł ( hurtownia książek dla dzieci – np. Dedalus)

drobne maskotki/breloczki/notesy/długopisy – 250zł

słodkości – lizaki, batony, żelki, cukierki – 320zł




Całkowity koszt projektu: 17 500,00 zł

Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?

NIE


Załączniki