Koordynator w dzielnicy Białołęka - zmiany z 2018-02-13 10:49:13
Powrót do projektu

"Mieszkam na Białołęce" - kampania promująca wizerunek Dzielnicy z udziałem jej znanych mieszkańców

status: Zgłoszony


Przeprowadzenie kampanii ukazującej dobre strony Białołęki, mającej na celu zmianę postrzegania jej przez mieszkańców Warszawy. Do projektu zostaną zaproszeni mieszkańcy znani z mediów, a także osoby działające lokalnie.

Dzielnica

Białołęka


Charakter projektu

Lokalny , Białołęka


Lokalizacja projektu

Projekt prowadzony głównie w Internecie na nośnikach reklamowych, spotkania z bohaterami kampanii podczas Dni Białołęki oraz w jednej/dwóch placówkach kulturalnych/oświatowych.

Istotne informacje o lokalizacji


Klasyfikacja projektu

  • kultura
  • promocja wizerunku Dzielnicy

Potencjalni odbiorcy projektu

  • młodzież
  • dorośli
  • studenci

Zasady korzystania z efektu realizacji projektu przez ogół mieszkańców

Projekt skierowany do wszystkich mieszkańców Warszawy. Spotkania z "ambasadorami" Dzielnicy będą ogónodostępne i bezpłatne.


Pełny opis projektu

Projekt ma polegać na przeprowadzeniu kampanii promującej Białołękę, z udziałem kilku znanych osób, które ją zamieszkują.

Osoby te będą zarówno twarzami powszechnie znanymi z mediów, jak i osobami znanymi lokalnie ze swojej aktywności na terenie Dzielnicy.

W skład kampanii wejdzie kilka działań - organizacja sesji zdjęciowej, której efektem będą plakaty reklamowe z twarzami zaproszonych osób oraz hasłem "Mieszkam na Białołęce". Pojawią się one w autobusach jeżdżących w centrum Warszawy oraz w lokalnej prasie Śródmieścia i Białołęki.

Dodatkowo "ambasadorzy" Dzielnicy nagrają krótkie filmy, na których pokażą, za co kochają Białołękę i opowiedzą, dlaczego zdecydowali się tu zamieszkać. Filmy ukażą też mniej znane, a piękne i fascynujące miejsca.

Gotowe materiały pojawią się na dedykowanym kanale w serwisie YouTube oraz na utworzonej stronie na Facebooku.

Kolejnym etapem będzie seria spotkań z bohaterami kampanii - podczas Dni Białołęki, a także na imprezach zorganizowanych w BOKach i innych placówkach kulturalno-oświatowych.


Uzasadnienie dla realizacji projektu

Uzasadnieniem pomysłu jest fakt, że jest ona od lat na czele wszelkich antyrankingów wśród warszawskich dzielnic i nie cieszy się dobrą sławą.

Najwyższy czas zacząć to zmieniać, a znani i lubiani "ambasadorzy" Dzielnicy mogą doskonale w tym pomóc.

Kampania ma być skierowana zarówno do mieszkańców innych dzielnic Warszawy - by ukazać im piękne i atrakcyjne oblicze Białołęki, jak i do samych Białołęczan - by wzmocnić ich poczucie wartości i pozbawić "kompleksów" związanych z powszechnie kreowanym złym wizerunkiem ich części Miasta.


Wstępny kosztorys projektu wraz z wyszczególnieniem jego składowych

Sesja zdjęciowa "ambasadorów" Dzielnicy - 5 000zł

Nagranie kilku filmów ukazujących Dzielnicę, z udziałem jej "ambasadorów" - 10 000zł

30-dniowa reklama wewnątrz autobusów (150 szt.), wraz z kosztami druku, montażu i demontażu - 10 000zł

Emisja kilku reklam na łamach prasy lokalnej (Śródmieście i Białołęka) - 10 000zł

Zlecenie prowadzenia kanału na YouTube oraz strony na Facebook - 3 000zł

Organizacja spotkań z bohaterami kampanii - 2 000zł


Całkowity koszt projektu: 40 000,00 zł

Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?

NIE


Załączniki