Koordynator w Dzielnicy Ursus - zmiany z 2019-08-27 13:26:27
Powrót do projektu
Poprawa bezpieczeństwa kierowców i pieszych na skrzyżowaniu ulic Wincentego Kadłubka i Leszczyńskiego poprzez zmianę organizacji ruchu - znak STOP.
status: Trwa ocena
Lokalizacja
Poziom zgłaszanego projektu:
dzielnicowy
Dzielnica:
Ursus
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Skrzyżowanie ulic Wincentego Kadłubka i Leszczyńskiego
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:
Dane projektu
Skrócony opis projektu:
Opis projektu:
Projekt zakłada wprowadzenie oznakowania STOP na skrzyżowaniu ulic Wincentego Kadłubka i Leszczyńskiego.
Do realizacji projektu konieczne jest:
- wykonanie projektu stałej organizacji ruchu
- montaż słupków do znaków drogowych oraz przymocowanie nowych tablic znaków drogowych informacyjnych – B20 (STOP)
- usunięcie istniejącego oznakowania poziomego P-13, P-10, P-4, P-14
- oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych za pomocą mas chemoutwardzalnych grubowarstwowe w ul. S. Leszczyńskiego (oznakowanie P-12 „linia bezwzględnego zatrzymania”, P-16 „napis STOP”, oznakowanie P-10 (przejście dla pieszych), oznakowanie P-4 linia podwójna ciągła, oznakowanie P-14 linia warunkowego zatrzymania)
- roboty związane z przesunięciem przejścia dla pieszych
Do realizacji projektu konieczne jest:
- wykonanie projektu stałej organizacji ruchu
- montaż słupków do znaków drogowych oraz przymocowanie nowych tablic znaków drogowych informacyjnych – B20 (STOP)
- usunięcie istniejącego oznakowania poziomego P-13, P-10, P-4, P-14
- oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych za pomocą mas chemoutwardzalnych grubowarstwowe w ul. S. Leszczyńskiego (oznakowanie P-12 „linia bezwzględnego zatrzymania”, P-16 „napis STOP”, oznakowanie P-10 (przejście dla pieszych), oznakowanie P-4 linia podwójna ciągła, oznakowanie P-14 linia warunkowego zatrzymania)
- roboty związane z przesunięciem przejścia dla pieszych
Projektowanie uniwersalne:
Nie
Projektowanie uniwersalne - uzasadnienie:
Uzasadnienie realizacji projektu:
Skrzyżowanie ulic Wincentego Kadłubka i Leszczyńskiego należy do jednego z najbardziej niebezpiecznych skrzyżowań w rejonie PKP Gołąbki. Zmiana organizacji ruchu poprzez wprowadzenie znaku STOP pozwoli na poprawę bezpieczeństwa na tym skrzyżowaniu.
Charakterystyka
Kategoria tematyczna projektu:
- komunikacja/drogi
Potencjalni odbiorcy projektu:
- dzieci
- młodzież
- dorośli
- seniorzy
- osoby z niepełnosprawnością
Kosztorys
Kosztorys realizacji projektu:
Szacunkowy kosztorys realizacji projektu:
- projekt stałej organizacji ruchu – 1700 zł
- montaż słupków do znaków drogowych oraz przymocowanie nowych tablic znaków drogowych informacyjnych – B20 (STOP) (2 szt.) – 2000 zł
- usunięcie istniejącego oznakowania poziomego P-13, P-10, P-4, P-14 – 300 zł
- oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych za pomocą mas chemoutwardzalnych grubowarstwowe w ul. S. Leszczyńskiego (oznakowanie P-12 „linia bezwzględnego zatrzymania”, P-16 „napis STOP”, oznakowanie P-10 (przejście dla pieszych), oznakowanie P-4 linia podwójna ciągła, oznakowanie P-14 linia warunkowego zatrzymania)– 1650 zł
-roboty związane z przesunięciem przejścia dla pieszych (nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej i podbudowie z pospółki gr. 10 cm, nawierzchnia z pł. ostrzegawczych z wypustkami koloru żółtego na podsypce cementowo piaskowej i podbudowie z pospółki gr. 10 cm, obniżenie krawężników betonowych) – 1500 zł
- oznakowanie naklejki „trybiki” – 10 zł
Szacunkowy koszt: 7160 zł
- projekt stałej organizacji ruchu – 1700 zł
- montaż słupków do znaków drogowych oraz przymocowanie nowych tablic znaków drogowych informacyjnych – B20 (STOP) (2 szt.) – 2000 zł
- usunięcie istniejącego oznakowania poziomego P-13, P-10, P-4, P-14 – 300 zł
- oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych za pomocą mas chemoutwardzalnych grubowarstwowe w ul. S. Leszczyńskiego (oznakowanie P-12 „linia bezwzględnego zatrzymania”, P-16 „napis STOP”, oznakowanie P-10 (przejście dla pieszych), oznakowanie P-4 linia podwójna ciągła, oznakowanie P-14 linia warunkowego zatrzymania)– 1650 zł
-roboty związane z przesunięciem przejścia dla pieszych (nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej i podbudowie z pospółki gr. 10 cm, nawierzchnia z pł. ostrzegawczych z wypustkami koloru żółtego na podsypce cementowo piaskowej i podbudowie z pospółki gr. 10 cm, obniżenie krawężników betonowych) – 1500 zł
- oznakowanie naklejki „trybiki” – 10 zł
Szacunkowy koszt: 7160 zł
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
7 160,00 zł
Dokumenty
Załączniki