Wydział Budżetu Obywatelskiego w Centrum Komunikacji Społecznej - zmiany z 2019-08-28 13:06:28
Powrót do projektu

AKADEMIA JĘZYKÓW W POLIGLOTCE

Akademia języków w poliglotce

status: ZgłoszonyTrwa ocena


Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
dzielnicowy
Dzielnica:
Wola
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
UL. NOWOLIPIE 20 LOK. 78
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:
STOJAK NA ROWERY, BARDZO DOBRY DOJAZD KOMUNIKACJĄ MIEJSKĄ

Dane projektu

Skrócony opis projektu:
Opis projektu:
PROJEKT MA NA CELU UMOŻLIWIENIE SKORZYSTANIA Z NIEODPŁATNYCH ZAJĘĆ I KURSÓW NAUKI JĘZYKÓW OBCYCH DLA MIESZKAŃCÓW WOLI. PROJEKT DEDYKOWANY DLA DZIECI (7-12 LAT) ORAZ DOROSŁYCH.



I SEMESTR:

- ANGIELSKI W POLIGLOTCE OD PODSTAW (A1-A2),

- EASY ENGLISH FOR KIDS (A1-A2),

- ROSYJSKI W POLIGLOTCE OD PODSTAW (A1-A2),

- NIEMIECKI W POLIGLOTCE DLA ZNAJĄCYCH PODSTAWY (B1-B2).



II SEMESTR:

- ANGIELSKI W POLIGLOTCE DLA ZNAJĄCYCH PODSTAWY (B1-B2),

- EASY ENGLISH FOR KIDS (B1-B2),

- HISZPAŃSKI W POLIGLOTCE OD PODSTAW (A1-A2),

- WŁOSKI W POLIGLOTCE OD PODSTAW (A1-A2).



PROJEKT REALIZOWANY W LOKALU FILII BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W DZIELNICY WOLA M.ST. WARSZAWY. ZAJĘCIA BĘDĄ ODBYWAŁY SIĘ W GODZINACH OTWARCIA FILII DLA CZYTELNIKÓW, TJ. OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU

9.00-15.30 ORAZ 12.00-19.00.

UCZESTNICY Z WŁASNEJ INICJATYWY WEZMĄ UDZIAŁ W ZAJĘCIACH. REKRUTACJA BĘDZIE PROWADZONA PRZY OGÓLNODOSTĘPNYCH ŚRODKACH MASOWEGO PRZEKAZU.

Projektowanie uniwersalne:
Nie
Projektowanie uniwersalne - uzasadnienie:
Uzasadnienie realizacji projektu:
PROJEKT DEDYKOWANY DZIECIOM I DOROSŁYM ZAMIESZKUJĄCYM W DZIELNICY WOLA Z UWAGI NA PRAWDOPODOBNE PROBLEMY EKONOMICZNE POTENCJALNYCH UCZESTNIKÓW KURSÓW I ZAJĘĆ JĘZYKOWYCH.



Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu:
  • edukacja
  • kultura
Potencjalni odbiorcy projektu:
  • dzieci
  • dorośli
  • seniorzy

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu:
19 300, 00 zł.
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
19 300,00 zł

Dokumenty

Załączniki
  • Zgoda na użyczenie lokalu Akademia Języków w Poliglotce.pdf