Koordynator w Biurze Rozwoju Gospodarczego - zmiany z 2019-07-31 10:25:31
Powrót do projektu

WIELKA GARAŻÓWKA WARSZAWSKA - WYPRZEDAŻ GARAŻOWA w Warszawie w różnych lokalizacjach

status: ZgłoszonyTrwa ocena


Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
ogólnomiejski
Dzielnica:
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie: 1) Multimedialny Park Fontann - chodniki - w okresie letnim 2) Błonia Stadionu Narodowego - w okresie letnim 3) Arena Ursynów - ul. Pileckiego - w okresie zimowym 4) i 5) Teren przed urzędami dzielnic gdzie znajduje się duży parking naziemny lub podziemny np. Wilanów, Ursynów lub w przypadku braku zgody któregoś z powyższych zarządców terenu inna lokalizacja, której zarządca wyrazi akceptację do przystąpienia do projektu.
Tereny miejskie - 5 różnych lokalizacji
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:

Dane projektu

Skrócony opis projektu:
Opis projektu:
Organizacja, marketing, rozpropagowanie idei garażówek jako cyklicznego wydarzenia Wyprzedaży Garażowych w Warszawie w 2020 roku oraz organizacja 5 dużych garażówek w Warszawie.

Garażówki cieszą się z roku na rok bardzo dużą popularnością wśród mieszkańców. Odbywać



Odbędą się będą w wybranych lokalizacjach raz w miesiącu. 5 odrębnych lokalizacjach na terenie Warszawy, w okresie V - X 2020 r. ( 1 garażówka w miesiącu)

Garażówki umożliwią zainteresowanym mieszkańcom Warszawy sprzedaż przedmiotów, których już nie używają, danie im drugiego życia, a wszystkim zainteresowanym kupno niekiedy unikatowych przedmiotów. Wyprzedaże garażowe wpisują się we wspierany przez m.st. Warszawa trend sharing and circular economy.



Wstęp dla wystawiających się i odwiedzających będzie BEZPŁATNY.

Wystawić się ze swoimi „skarbami” może każdy chętny po wcześniejszej rejestracji.



Na garażówkach można znaleźć: książki, ubrania, buty, perełki vintage, zabawki dla dzieci, wyposażenie kuchni, salonu i innych części domu, przeróżne pamiątki z podróży, różnego rodzaju antyki, obrazy, wazoniki, monety, oryginalne zdjęcia, lustra, ramy, stare płyty i wiele innych ciekawych przedmiotów, które mogą posłużyć jako oryginalne prezenty pod choinkę. Różnorodność towarów sprawia, że każdy będzie w stanie znaleźć coś dla siebie.

Projektowanie uniwersalne:
Nie
Projektowanie uniwersalne - uzasadnienie:
Uzasadnienie realizacji projektu:
Projekt został przedstawiony na prośbę mieszkańców Warszawy - głównie uczestników Ursynowskiej Ratuszowej Wyprzedaży Garażowej - edycji z 2019 roku, którzy ze względu na dużą popularność tej garażówki poprosili o organizację i rozpromowanie idei garażówek w innych lokalizacjach Warszawy.

Garażówki mają na celu również integrację sąsiedzką, zawiązywanie nowych znajomości i naukę najmłodszych tajników biznesu, rozwijanie postaw przedsiębiorczych, w tym również wśród najmłodszych mieszkańców. Jednocześnie wpływają na ochronę środowiska poprzez zmniejszenie liczby odpadów, które w postaci wciąż potrzebnych dóbr, krążą wśród nowych właścicieli.

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu:
  • edukacja
  • kultura
  • przestrzeń publiczna
Potencjalni odbiorcy projektu:
  • dzieci
  • młodzież
  • dorośli
  • seniorzy
  • osoby z niepełnosprawnością

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu:
Promocja wydarzeń - 18 000

Służby porządkowe - 5 000

Sprzątanie po imprezach oraz wywóz śmieci - 3 000

Toalety przenośne - 2 500

Koordynacja i organizacja wydarzeń 7 000

Ubezpieczenie NNW wydarzeń 3 000

Asystent osoby niepełnosprawnej 1 000

Tłumacz języka migowego 6 000

Razem koszt 5 garażówek 45 500 (koszt organizacji jednej wyprzedaży 9 100)
Szacunkowy koszt realizacji projektu: 70 000
45 500,00 zł

Dokumenty

Załączniki