Koordynator w Zarządzie Dróg Miejskich - zmiany z 2016-04-13 16:25:09
Powrót do projektu

Usprawnienia rowerowe oraz nowe drzewa na Młynowie

status:


Dopuszczenie kontraruchu rowerowego na ulicach jednokierunkowych, wyznaczenie pasów rowerowych na Obozowej i Ostroroga, wyniesienie przejazdu rowerowego przy na skrzyżowaniu Górczewskiej/Syreny i Góczewskiej/Sokołowskiej oraz łącznik postojowych na jezdni ul. Ostroroga oraz łącznik rowerowy pomiędzy Obozową a Tyszkiewicza, a także uzupełnienie drzew w szpalerach na ulicy Leszno. .

Lokalizacja na mapie

długość geograficzna: 20.967482328415
szerokość geograficzna: 52.243424088916

Dzielnica

Wola


Charakter projektu

Lokalny , Wola


Lokalizacja projektu

Ostroroga, ulice gminne Działdowska, Rabsztyńska i okoliczne osiedlowe (dz. 23/1 i 23/3 z obrębu 6-03-18), Wawelberga, Staszica, Wierzynka, Grenady, Agawy, Złocienia, Leonarda

Istotne informacje o lokalizacji

Ostroroga, ulice gminne Działdowska, Rabsztyńska i okoliczne osiedlowe (dz. 23/1 i 23/3 z obrębu 6-03-18), Wawelberga, Staszica, Wierzynka, Grenady, Agawy, Złocienia, Leonarda

Górczewska (skrzyżowania z Sokołowską i Syreny), Obozowa, Leszno,

Klasyfikacja projektu

  • komunikacja/drogi
  • ochrona środowiska
  • przestrzeń publiczna

Potencjalni odbiorcy projektu

  • młodzież
  • dorośli
  • rodziny z dziećmi

Zasady korzystania z efektu realizacji projektu przez ogół mieszkańców

Wszyscy 24 h / dobę tereny ulic ogólnodostępnych


Pełny opis projektu

1. Dopuszczenie kontraruchu rowerowego na ulicach jednokierunkowych Działdowska, Rabsztyńska i okolicznych osiedlowych (dz. 23/1 i 23/3 z obrębu 6-03-18), Wawelberga, Staszica, Wierzynka, Grenady, Agawy, Złocienia, Leonarda,

2. wyznaczenie pasów

rowerowych na Obozowej i

postojowych na jezdni ul. Ostroroga

3. łącznik rowerowy pomiędzy Obozową a Tyszkiewicza (dz. 9 z obrębu 6-03-11),

4. uzupełnienie drzew w szpalerach na ulicy Leszno i innych ulicach 5. wyniesienie przejazdu rowerowego i przejścia dla pieszych w celu poprawy bezpieczeństwa na skrzyżowaniu Górczewskiej/Syreny i Górczewskiej/Sokołowskiej (po stronie północnej).

postojowych na jezdni ul. Ostroroga

3. łącznik rowerowy pomiędzy Obozową a Tyszkiewicza (dz. 9 z obrębu 6-03-11),

Pełny opis projektu

1. Dopuszczenie kontraruchu rowerowego na ulicach jednokierunkowych Działdowska, Rabsztyńska i okolicznych osiedlowych (dz. 23/1 i 23/3 z obrębu 6-03-18), Wawelberga, Staszica, Wierzynka, Grenady, Agawy, Złocienia, Leonarda,

2. wyznaczenie pasów

1. Dopuszczenie kontraruchu rowerowego na ulicach jednokierunkowych Działdowska, Rabsztyńska i okolicznych osiedlowych (dz. 23/1 i 23/3 z obrębu 6-03-18), Wawelberga, Staszica, Wierzynka, Grenady, Agawy, Złocienia, Leonarda,

2. wyznaczenie pasów postojowych na jezdni ul. Ostroroga

3. łącznik rowerowy pomiędzy Obozową a Tyszkiewicza (dz. 9 z obrębu 6-03-11),


Uzasadnienie dla realizacji projektu

Bardzo potrzebny. Poprawa bezpieczeństwa

i zdrowia

Uzasadnienie dla realizacji projektu

Bardzo potrzebny. Poprawa bezpieczeństwa

Bardzo potrzebny. Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców osiedla Młynów, jak i całej dzielnicy.


Wstępny kosztorys projektu wraz z wyszczególnieniem jego składowych

1. 10 ulic (1500 zł projekt, 4000 zł tabliczki - ulice są już z niską prędkością) = 55 000 zł

2.

140



Łącznie 155 000 zł

60 000 zł

3. 40 000 zł

4. 20 drzew (po 1500 zł każde) 30 000 zł 5. 2 x 40 000 zł = 80 000 zł Łącznie 345



Łącznie 155 000 zł

60 000 zł

3. 40 000 zł

Wstępny kosztorys projektu wraz z wyszczególnieniem jego składowych

1. 10 ulic (1500 zł projekt, 4000 zł tabliczki - ulice są już z niską prędkością) = 55 000 zł

2.

1. 10 ulic (1500 zł projekt, 4000 zł tabliczki - ulice są już z niską prędkością) = 55 000 zł

2. 60 000 zł

3. 40 000 zł

Łącznie 155 000 zł


Całkowity koszt projektu:
345
Całkowity koszt projektu: Całkowity koszt projektu: 155 000,00 zł

Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?

TAK


Rodzaj oraz szacunkowa wartość kosztów eksploatacji efektu realizacji projektu w kolejnych latach

sprzatnie rocznie 3000 zł

podlewanie,

Całkowity koszt eksploatacji: 3 000,00 zł

Załączniki

  • Przykład kontraruchu w Warszawie.doc