Usprawnienia rowerowe oraz nowe drzewa na Młynowie
Lokalizacja na mapie
długość geograficzna: 20.967482328415szerokość geograficzna: 52.243424088916
Dzielnica
Wola
Charakter projektu
Lokalny , Wola
Lokalizacja projektu
Ostroroga, ulice gminne Działdowska, Rabsztyńska i okoliczne osiedlowe (dz. 23/1 i 23/3 z obrębu 6-03-18), Wawelberga, Staszica, Wierzynka, Grenady, Agawy, Złocienia, LeonardaIstotne informacje o lokalizacji
Ostroroga, ulice gminne Działdowska, Rabsztyńska i okoliczne osiedlowe (dz. 23/1 i 23/3 z obrębu 6-03-18), Wawelberga, Staszica, Wierzynka, Grenady, Agawy, Złocienia, Leonarda
Klasyfikacja projektu
- komunikacja/drogi
- ochrona środowiska
- przestrzeń publiczna
Potencjalni odbiorcy projektu
- młodzież
- dorośli
- rodziny z dziećmi
Zasady korzystania z efektu realizacji projektu przez ogół mieszkańców
Wszyscy 24 h / dobę tereny ulic ogólnodostępnych
Pełny opis projektu
1. Dopuszczenie kontraruchu rowerowego na ulicach jednokierunkowych Działdowska, Rabsztyńska i okolicznych osiedlowych (dz. 23/1 i 23/3 z obrębu 6-03-18), Wawelberga, Staszica, Wierzynka, Grenady, Agawy, Złocienia, Leonarda,
2. wyznaczenie pasów
postojowych na jezdni ul. Ostroroga
3. łącznik rowerowy pomiędzy Obozową a Tyszkiewicza (dz. 9 z obrębu 6-03-11),
postojowych na jezdni ul. Ostroroga
3. łącznik rowerowy pomiędzy Obozową a Tyszkiewicza (dz. 9 z obrębu 6-03-11),
Pełny opis projektu
1. Dopuszczenie kontraruchu rowerowego na ulicach jednokierunkowych Działdowska, Rabsztyńska i okolicznych osiedlowych (dz. 23/1 i 23/3 z obrębu 6-03-18), Wawelberga, Staszica, Wierzynka, Grenady, Agawy, Złocienia, Leonarda,
2. wyznaczenie pasów
1. Dopuszczenie kontraruchu rowerowego na ulicach jednokierunkowych Działdowska, Rabsztyńska i okolicznych osiedlowych (dz. 23/1 i 23/3 z obrębu 6-03-18), Wawelberga, Staszica, Wierzynka, Grenady, Agawy, Złocienia, Leonarda,
2. wyznaczenie pasów postojowych na jezdni ul. Ostroroga
3. łącznik rowerowy pomiędzy Obozową a Tyszkiewicza (dz. 9 z obrębu 6-03-11),
Uzasadnienie dla realizacji projektu
Bardzo potrzebny. Poprawa bezpieczeństwa
Uzasadnienie dla realizacji projektu
Bardzo potrzebny. Poprawa bezpieczeństwa
Bardzo potrzebny. Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców osiedla Młynów, jak i całej dzielnicy.
Wstępny kosztorys projektu wraz z wyszczególnieniem jego składowych
1. 10 ulic (1500 zł projekt, 4000 zł tabliczki - ulice są już z niską prędkością) = 55 000 zł
2.
Łącznie 155 000 zł
60 000 zł
3. 40 000 zł
Łącznie 155 000 zł
60 000 zł
3. 40 000 zł
Wstępny kosztorys projektu wraz z wyszczególnieniem jego składowych
1. 10 ulic (1500 zł projekt, 4000 zł tabliczki - ulice są już z niską prędkością) = 55 000 zł
2.
1. 10 ulic (1500 zł projekt, 4000 zł tabliczki - ulice są już z niską prędkością) = 55 000 zł
2. 60 000 zł
3. 40 000 zł
Łącznie 155 000 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
TAK
Rodzaj oraz szacunkowa wartość kosztów eksploatacji efektu realizacji projektu w kolejnych latach
sprzatnie rocznie 3000 zł