Autor projektu - zmiany z 2020-01-21 21:20:21
Powrót do projektu

Wygodniej i bezpiecznie bezpieczniej dla pieszych na Woli

status: Zgłoszony


Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
dzielnicowy
Dzielnica:
Wola
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Miejsca wymienione w szczegółowym opisie projektu
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:

Dane projektu

Skrócony opis projektu:
Na Woli jest wiele niebezpiecznych przejść dla pieszych. Brakuje na nich azyli, wyniesień do poziomu chodnika lub odpowiedniej widoczności. Chcę to zmienić, aby przechodzenie przez ulicę stało się bardziej bezpieczne i wygodne. Projekt polega na budowie udogodnień, które sprawią, że będzie łatwiej poruszać się pieszo po ulicach.
Opis projektu:
Projekt polega na poprawie bezpieczeństwa na 46 przejściach dla pieszych:

1. Nowolipie / Jana Pawła II - zabezpieczenie przejścia dla pieszych przed nielegalnym parkowaniem 10 metrów przed przejściem poprzez ustawienie słupków blokujących,

2.-3. Nowolipie / Smocza - zabezpieczenie przejść dla pieszych przed nielegalnym parkowaniem 10 metrów przed przejściami poprzez ustawienie słupków blokujących,

4.-7. Smocza / Miła - zabezpieczenie przejść dla pieszych przed nielegalnym parkowaniem 10 metrów przed przejściami poprzez ustawienie słupków blokujących wraz z uporządkowaniem parkowania w okolice poprzez udrożnienie ciągów pieszych (zapewnienie minimalnej szerokości ciągów pieszych bez przeszkód o szerokości przynajmniej 1,8 metra),

8. Miła / Esperanto - zabezpieczenie przejścia dla pieszych przed nielegalnym parkowaniem 10 metrów przed przejściem poprzez ustawienie słupków blokujących,

9.-11. Bellottiego / Nowolipki - zabezpieczenie przejść dla pieszych przed nielegalnym parkowaniem 10 metrów przed przejściami poprzez ustawienie słupków blokujących,

12.-15. Krochmalna / Ciepła - ustawienie zabezpieczeń przed parkowaniem na jezdni wraz ze słupkami blokującymi do 10 metrów przed przejściami dla pieszych,

16.-19. Krochmalna / Waliców - zabezpieczenie przejść dla pieszych przed nielegalnym parkowaniem 10 metrów przed przejściami poprzez ustawienie słupków blokujących,

20.-23. Twarda / Sienna - zabezpieczenie przejść dla pieszych przed nielegalnym parkowaniem 10 metrów przed przejściami poprzez ustawienie słupków blokujących,

24.-27. Pańska / Miedziana - zabezpieczenie przejść dla pieszych przed nielegalnym parkowaniem 10 metrów przed przejściami poprzez ustawienie słupków blokujących,

28.-31. Grzybowska / Karolkowa - zabezpieczenie przejść dla pieszych przed nielegalnym parkowaniem 10 metrów przed przejściami poprzez ustawienie słupków blokujących,

32. Żytnia 39 - udrożnienie chodnika przed przychodnią poprzez ustawienie słupków tak, aby został ciąg pieszy wolny od przeszkód o szerokości przynajmniej 1,8 metra,

33. Syreny / Żytnia (po stronie północnej skrzyżowania) - zabezpieczenie przejścia dla pieszych przed nielegalnym parkowaniem 10 metrów przed przejściem poprzez ustawienie słupków blokujących,

34. Syreny / Zawiszy - zabezpieczenie przejścia dla pieszych przed nielegalnym parkowaniem 10 metrów przed przejściem poprzez ustawienie słupków blokujących,

35. Płocka / Obozowa - budowa azylu na przejściu dla pieszych,

36.-37. Pustola / Antka Rozpylacza - zabezpieczenie przejść dla pieszych przed nielegalnym parkowaniem 10 metrów przed przejściami poprzez ustawienie słupków blokujących,

38. Batalionu AK Zośka / Redutowa - zabezpieczenie przejścia dla pieszych przed nielegalnym parkowaniem 10 metrów przed przejściem poprzez ustawienie słupków blokujących,

39. Redutowa 48 - zabezpieczenie przejścia dla pieszych przed nielegalnym parkowaniem 10 metrów przed przejściem poprzez ustawienie słupków blokujących,

40.-41. Brożka / Księcia Janusza - zabezpieczenie przejść dla pieszych przed nielegalnym parkowaniem 10 metrów przed przejściami poprzez ustawienie słupków blokujących,

42.-46. Magistracka / Ożarowska - zabezpieczenie przejść dla pieszych przed nielegalnym parkowaniem 10 metrów przed przejściami poprzez ustawienie słupków blokujących,

Projektowanie uniwersalne:
Tak
Uzasadnienie realizacji projektu:
Ulice Woli są bardzo niebezpieczne. W wielu miejscach trudno bezpiecznie przejść na drugą stronę jezdni, gdyż widoczność ograniczają nielegalnie zaparkowane samochody. Projekt ma na celu poprawę bezpieczeństwa w miejscach, które tego najbardziej wymagają.

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu:
  • komunikacja publiczna i drogi
  • przestrzeń publiczna
Potencjalni odbiorcy projektu:
  • dzieci
  • seniorzy
  • osoby z niepełnosprawnością

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu:
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
920 000,00 zł

Dokumenty

Załączniki
  • 20190211_104610.jpg
  • 20190820_184602.jpg
  • 20180902_114311.jpg