Autor projektu - zmiany z 2022-01-25 21:24:14
Powrót do projektu

Międzydzielnicowe połączenia rowerowe dla Warszawy

status: Zgłoszony


Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
ogólnomiejski
Dzielnica:
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
ul. Bonifraterska

ul. Domaniewska

ul. Koszykowa

ul. Piękna

ul. Żupnicza

ul. Chodakowska

ul. Zabraniecka

ul. Leszno

al. Solidarności

ul. Marsa

ul. Strażacka

ul. Chełmżyńska

ul. Łopuszańska

ul. Powązkowska

ul. Przecławska

ul. Orląt Lwowskich

ul. Traktorzystów

ul. Mickiewicza

ul. Modlińska

ul. Wirażowa

ul. Komitetu Obrony Robotników

ul. Szwoleżerów

al. Jerozolimskie

Rondo Zesłańców Syberyjskich

ul. Łasaka

ul. Bora-Komorowskiego

ul. Wydawnicza
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:

Dane projektu

Skrócony opis projektu:
Projekt zakłada zbudowanie lub wytyczenie dróg dla rowerów lub ciągów pieszo-rowerowych na popularnych szlakach międzydzielnicowych.
Opis projektu:
Projekt zakłada zbudowanie lub wytyczenie dróg dla rowerów lub ciągów pieszo-rowerowych na popularnych szlakach międzydzielnicowych. Projekt obejmuje swoim zasięgiem dzielnice Śródmieście, Mokotów, Włochy, Ochota, Żoliborz, Bielany, Białołęka, Targówek, Praga-Południe, Praga-Północ i Rembertów.



Zgłoszone szlaki przekraczają wstępnie całkowitą wartość projektu - zakładam, że część z nich nie przejdzie weryfikacji - poniższe propozycje należy traktować jako "listę priorytetów" do oceny przez zespół weryfikujący projekty.



1. Wyznaczenie pasów rowerowych w ul. Bonifraterskiej na brakującym odcinku (połączenie północnej Warszawy, Pragi-Północ i Targówka ze Starym Miastem). Brakujący odcinek połączy istniejące pasy rowerowe na ul. Bonifraterskiej z pasami rowerowymi na pl. Krasińskich.



Długość odcinka: 650m



Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 5tyś zł

projekt budowlany - 20tyś zł

wyznaczenie pasów rowerowych 650m x 500 zł/m = 325 tyś zł

modernizacja sygnalizacji - 600 tyś zł

oznakowanie 20 tyś zł

łącznie - 970 tyś zł



2. Dokończenie budowy drogi rowerowej na ul. Domaniewskiej (południowa strona odc. ul. Wołoska - al. Niepodległości) (połączenie Ursynowa i Wilanowa z tzw. Mordorem oraz centrum i zachodnią Warszawą). Na odcinku ul. Wołoska - ul. Samochodowa wyznaczenie drogi z jezdni. Uzupełnienie brakującego przejazdu na ul. Modzelewskiego.



Długość odcinka: 350m



Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 5tyś zł

projekt budowlany - 20tyś zł

budowa drogi rowerowej oraz chodnika z masy bitumicznej 350m x 1500 zł/m = 525 tyś zł

modernizacja sygnalizacji - 200tyś zł

oznakowanie 20 tyś zł

łącznie - 720 tyś zł



3. Wyznaczenie pasów rowerowych na ulicy Koszykowej i Pięknej od ul. Chałubińskiego do Marszałkowskiej (połączenie Ochoty i Śródmieścia). Inwestycja pozwoli połączyć pasy rowerowe na ulicy Koszykowej z infrastrukturą rowerową w Śródmieściu Południowym.



Długość odcinka: 650m



Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 5tyś zł

projekt budowlany - 20tyś zł

budowa drogi rowerowej z masy bitumicznej 650m x 1tyś zł/m = 650 tyś zł

oznakowanie 20 tyś zł

łącznie - 695 tyś zł



3. Wyznaczenie pasów rowerowych na ul. Żupniczej i ul. Chodakowskiej (połączenie Pragi-Północ z Pragą-Południe). Inwestycja znaczący wydłuży istniejące pasy rowerowe istniejącej w ciągu ul. Stanisławowskiej oraz ul. Dwernickiego.



Długość odcinka: 700m

Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 5tyś zł

projekt budowlany - 20tyś zł

budowa drogi rowerowej oraz chodnika z masy bitumicznej 700m x 500 zł/m = 350 tyś zł

oznakowanie 20 tyś zł

łącznie - 395 tyś zł



4. Budowa drogi rowerowej i remont chodnika na ul. Leszno oraz al. Solidarności na odc. ul. Okopowa - al. Jana Pawła II (połączenie Bemowa i dalekiej Woli z centrum).



Inwestycja ma na celu podłączenie bardzo długiego ciągu infrastruktury rowerowej na ul. Górczewskiej i ul. Leszno bezpośrednio z centrum Warszawy



Długość odcinka: 970m



Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 5tyś zł

projekt budowlany - 20tyś zł

budowa drogi rowerowej oraz chodnika z masy bitumicznej 970m x 1500 zł/m = 1455 tyś zł

modernizacja sygnalizacji - 100tyś zł

oznakowanie 20 tyś zł

łącznie - 1580 tyś zł



5. Wytyczenie ciągu pieszo-rowerowego w ul. Marsa między ul. Naddnieprzańską a rondem I. Mościckiego (połączenie Rembertów-Praga-Południe).



Długość odcinka: 400m



Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 4 tyś zł

zmiana oznakowania - 1 tyś zł

łącznie - 5 tyś zł



6. Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ciągu ul. Strażackiej między ul. Zesłańców Polskich i ul. Żołnierską (połączenie Rembertów-Targówek).



Długość odcinka: 435m



Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 5tyś zł

projekt budowlany - 20tyś zł

budowa ciągu pieszo-rowerowego z masy bitumicznej 435m x 1tyś zł/m = 435 tyś zł

oznakowanie 20 tyś zł

łącznie - 480 tyś zł



7. Budowa drogi dla rowerów lub pasów rowerowych w ul. Strażackiej od ulicy Stężyckiej do ul. Chełmżyńskiej (połączenie Rembertów-Targówek).



Długość odcinka: 750m



Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 5tyś zł

projekt budowlany - 20tyś zł

budowa drogi rowerowej z masy bitumicznej bądź pasów rowerowych 750m x 1tyś zł/m = 750 tyś zł

oznakowanie 20 tyś zł

łącznie - 795 tyś zł



8. Wytyczenie ciągu pieszo-rowerowego i wymiana nawierzchni na asfaltową między ul. Łubinową a ul. Utrata (połączenie Targówek-Praga-Północ).



Długość odcinka: 510m



Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 5tyś zł

projekt budowlany - 20tyś zł

budowa ciagu pieszo-rowerowego z masy bitumicznej 510m x 1tyś zł/m = 510 tyś zł

oznakowanie 20 tyś zł

łącznie - 555 tyś zł



9. Budowa pasów rowerowych lub ciągu pieszo-rowerowego między ul. Księżnej Anny a ul. Kijowską (połączenie Targówek-Praga-Północ).



Długość odcinka: 720m



Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 5tyś zł

projekt budowlany - 20tyś zł

budowa drogi rowerowej z masy bitumicznej bądź ciągu pieszo-rowerowego 720m x 1tyś zł/m = 720 tyś zł

oznakowanie 20 tyś zł

łącznie - 765 tyś zł



10. Wytyczenie drogi dla rowerów w ciągu ul. Łopuszańskiej.



Długość odcinka: 1800m

Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 5tyś zł

projekt budowlany - 20tyś zł

budowa drogi rowerowej z masy bitumicznej 1800m x 1tyś zł/m = 1800 tyś zł

oznakowanie 20 tyś zł

łącznie - 1845 tyś zł



11. Budowa drogi rowerowej bądź ciągu pieszo-rowerowego na ul. Powązkowskiej na odc. al. Armii Krajowej - ul. Krasińskiego (połączenie Bielan z Żoliborzem).



Długość odcinka: 650m



Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 5tyś zł

projekt budowlany - 20tyś zł

budowa drogi rowerowej z masy bitumicznej 650m x 1tyś zł/m = 650 tyś zł

oznakowanie 20 tyś zł

łącznie - 695 tyś zł



12. Budowa drogi rowerowej w ciągu ul. Przecławskiej między ul. Rozwazdowskiego a Klukowską (połączenie os. Wilno z resztą Warszawy).



Długość odcinka: 650m



Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 5tyś zł

projekt budowlany - 20tyś zł

budowa drogi rowerowej z masy bitumicznej 650m x 1tyś zł/m = 650 tyś zł

oznakowanie 20 tyś zł

łącznie - 695 tyś zł



13. Połączenie fragmentów dróg rowerowych w ul. Orląt Lwowskich i wytyczenie pasa rowerowego w ul. Traktorzystów (połączenie Ursus-Włochy).



Długość odcinka: 1500m

Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 10tyś zł

projekt budowlany - 20tyś zł

budowa drogi rowerowej z masy bitumicznej 150m x 1tyś zł/m = 150 tyś zł

wyznaczenie pasów rowerowych - 1350m x 200 zł/m = 270 tyś zł

oznakowanie 20 tyś zł



łącznie - 470 tyś zł



14. Wytyczenie drogi dla rowerów wzdłuż ul. Mickiewicza do os. Ruda (połączenie Bielany-Żoliborz).



Długość odcinka: 720m



Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 5tyś zł

projekt budowlany - 20tyś zł

budowa drogi rowerowej z masy bitumicznej bądź wyznaczenie z jezdni 720m x 1tyś zł/m = 720 tyś zł

oznakowanie 20 tyś zł

łącznie - 765 tyś zł



15. Wytyczenie drogi dla rowerów wzdłuż uk. Modlińskiej między Ekspresową a Familijną (połączenie Białołęki z resztą miasta).



Długość odcinka: 600m



Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 5tyś zł

projekt budowlany - 20tyś zł

budowa drogi rowerowej z masy bitumicznej 600m x 1tyś zł/m = 600 tyś zł

oznakowanie 20 tyś zł

łącznie - 645 tyś zł



16. Połączenie drogą dla rowerów ul. Wirażowej z ul. Komitetu Obrony Robotników (połączenie Ursynów-Włochy).



Długość odcinka: 580m



Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 5tyś zł

projekt budowlany - 20tyś zł

budowa drogi rowerowej z masy bitumicznej 580m x 1tyś zł/m = 580 tyś zł

oznakowanie 20 tyś zł

łącznie - 625 tyś zł



17. Wytyczenie przejazdu rowerowego przez Wisłostradę w ciągu ul. Szwoleżerów (połączenie Praga-Południe-Śródmieście).



Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 5tyś zł

projekt budowlany - 20tyś zł

budowa - 100 tyś zł

łącznie - 125 tys zł



18. Dobudowanie brakującego odcinka drogi rowerowej w Alejach Jerozolimskich do ul. Starodęby na terenie dzielnicy Ursus.



Długość odcinka: 800m



Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 5tyś zł

projekt budowlany - 20tyś zł

budowa drogi rowerowej z masy bitumicznej bądź pasów rowerowych 800m x 1tyś zł/m = 800 tyś zł

oznakowanie 20 tyś zł

łącznie - 845 tyś zł



19. Przejazd nad al. Prymasa Tysiąclecia po wiadukcie przy PKS (obok Ronda Zesłańców Syberyjskich) (połączenie Ochota-Wola).



Długość odcinka: 400m



Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 5tyś zł

projekt budowlany - 20 tyś zł

budowa brakujących fragmentów drogi rowerowej z masy bitumicznej 200m x 1tyś zł/m = 200 tyś zł

oznakowanie 20 tyś zł

łącznie - 245 tyś zł



20: Załatanie dziury w ciągu DDR na Bora-Komorowskiego i Łasaka (połączenie Wawer-Praga Południe).



Długość odcinka: 150 m



Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 5tyś zł

projekt budowlany - 20tyś zł

budowa drogi rowerowej z masy bitumicznej 150m x 1tyś zł/m = 150 tyś zł

oznakowanie 20 tyś zł

łącznie - 195 tyś zł



21. Wytyczenie DDR w ciągu ul. Wydawniczej (połączenie Wawer-Rembertów).



Długość odcinka: 510 m



Wstępny kosztorys:

projekt organizacji ruchu - 5tyś zł

projekt budowlany - 20tyś zł

budowa drogi rowerowej z masy bitumicznej 510m x 1tyś zł/m = 510 tyś zł

oznakowanie 20 tyś zł

łącznie - 510 tyś zł

Projektowanie uniwersalne:
Tak
Uzasadnienie realizacji projektu:
Rozwój sieci dróg rowerowych w stolicy oraz połączenie dzielnic wygodnymi połączeniami rowerowymi.

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu:
  • komunikacja publiczna i drogi
  • sport
Potencjalni odbiorcy projektu:
  • dzieci
  • młodzież
  • dorośli
  • seniorzy

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu:
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
6 000 000,00 zł

Dokumenty

Załączniki