Strefa użytkownika
  • Zgłaszanie pomysłów
  • Ocena pomysłów i odwołania
  • Głosowanie
  • Wyniki

Zagłosuj na projekty dzielnicowe i ogólnomiejskie

termin głosowania:
15 czerwca 2021 — 30 czerwca 2021

Proces głosowania na pomysły

  • 1

    Aby rozpocząć głosowanie, podaj swój adres e-mail. Na ten adres wyślemy link umożliwiający głosowanie.

  • 2

    Możesz głosować zarówno na projekty dzielnicowe, jak i ogólnomiejskie. Wybierz maksymalnie 15 projektów na poziomie dzielnicowym w wybranej dzielnicy oraz maksymalnie 10 projektów na poziomie ogólnomiejskim. Każdy wybrany projekt uzyskuje jeden głos.

  • 3

    Uzupełnij swoje dane osobowe. Twoje dane nie będą nikomu udostępnione.

  • 4

    Sprawdź poprawność zgłoszenia i zagłosuj. Pamiętaj, że możesz głosować tylko raz i tylko w jednej dzielnicy.

Ikona dymek z pytaniem
Głosując na pomysły mieszkańców współdecydujesz o tym, w jaki sposób zostaną rozdysponowane pieniądze z budżetu Warszawy. Wybierasz, jakie pomysły zostaną zrealizowane. Masz wpływ na to, jak zmieni się Twoje najbliższe otoczenie.

Pytania i odpowiedzi

1. Zaloguj się na swoje konto, z którego zgłosiłaś(-eś) projekt. W tym celu wybierz w lewym górnym rogu strony symbol człowieka na niebieskim tle. Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail oraz hasło.

2. Przejdź do strefy użytkownika ponownie wybierając symbol człowieka na niebieskim tle.

3. Znajdź na liście zgłoszonych projektów ten, do którego chcesz złożyć odwołanie i wciśnij czarny symbol trybika, a następnie wybierz „Wyślij odwołanie”.

4. Uzupełnij treść odwołania. Napisz, dlaczego Twoim zdaniem projekt powinien zostać oceniony pozytywnie. Opisz swoje zastrzeżenia do oceny projektu i uzasadnij je. W odwołaniu możesz odnieść się do punktów w karcie oceny merytorycznej lub formalnej, które nie zostały spełnione. Wybierz czerwony przycisk „Wyślij”.

5. Na adres e-mail otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem zgłoszenia odwołania.

Odwołanie możesz zgłosić wyłącznie od 4 do 11 maja 2021 r.

Odwołanie możesz złożyć:
- przez internet na stronie https://bo.um.warszawa.pl/

- papierowo.

Odwołanie w formie papierowej należy złożyć w urzędzie dzielnicy właściwym ze względu na lokalizację projektu (dla projektów na poziomie dzielnicowym) lub w Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy, ul. Kruczkowskiego 2, 00-412 Warszawa (dla projektów ogólnomiejskich).

Odwołanie należy złożyć pomiędzy 4 a 11 maja 2021 r.

Informację o wyniku ponownej oceny przekażemy autorkom i autorom projektów (wraz z uzasadnieniem) najpóźniej 31 maja 2021 r. Od wyniku ponownej oceny nie można się odwołać.

Tak. Jeżeli masz zastrzeżenia do wyniku oceny projektu, możesz odwołać się. Odwołanie się od wyniku oceny spowoduje powtórzenie oceny projektu z uwzględnieniem Twoich zastrzeżeń.

Szukasz więcej odpowiedzi?

Ikona informacje

Wszystkie potrzebne informacje na temat budżetu obywatelskiego znajdziesz również na stronie twojbudzet.um.warszawa.pl oraz na stronach urzędów dzielnic i facebooku.

Pytania i odpowiedzi